29 października 2010

VOCALOID, Miku & GUMI's "Matryoshka"



Tytuł: Matrioszka (oczywisty tytuł jest oczywisty, prawda?)
Wykonawca: Miku & GUMI
Ans. pourbaix (już cię lubię)


To teraz ja mam requesta... Więc: proszę, pokochajcie >>>
TO<<<. Dasok potrzebuje miłości (i baby, która by mu pranie zrobiła).

***

kangae sugi no messēji
dare ni todoku kamo shira nai de
kitto watashi wa itsudemo sō
tsugi hagi kurutta matoryoshika

zutsū ga utau pakkēji
itsu made tattemo hari wa yoji
daremo oshie te kure nai de
sekai wa sakasa ni mawari dasu

ah waresō da
kioku mo zenbu nage dashi te
ah shiri tai na
fukaku made

ano ne motto ippai matte chōdai
karinka? marinka? gen o hajī te
kon'na kanjō dō shiyō ka?
chotto oshie te kure nai ka?

kando ryōkō 524
furoido? keroido? ken o tatai te
zenbu zenbu waracchaō ze
sassa to odore yo baka damari

tende yōchi na te o tatakō
waza to madotta chōshi de hora
kitto watashi wa dōdemo ī
sekai no ondo ga toke te iku

anata to watashi de randebū? randebū?
ara ma ton detta abanchūru?
ashidori yugan de 1,2,1,2

ah hakisō da
watashi no zenbu uke tome te
ah sono ryōte de
uke tome te

ano ne chotto kīte yo daiji na koto
karinka? marinka? hoho o tsunette
datte datte gaman deki nai no
motto suteki na koto o shiyō?

itai itai nante naka nai de
pareido? mareido? motto tatai te
matte nante itte matte matte
tatta hitori ni naru mae ni

anata to watashi de randebū? randebū?
ara ma ton detta abanchūru?
ashidori yugan de 1,2,1,2

yoi tsubuse utai dase kyō mo hora
tsugi hagi kurutta matoryoshika

ano ne motto ippai matte chōdai
karinka? marinka? gen o hajī te
kon'na kanjō dō shiyō ka?
chotto oshie te kure nai ka?

kando ryōkō 524
furoido? keroido? ken o tatai te
zenbu zenbu waracchaō ze
sassa to odotte inaku nare


***

One two three four~
Trochę za dużo o tym myślałam,

Może kogoś dosięgnę - kto wie?
Oczywiście, zawsze taka byłam,
Naprawiona, szalona
MATRIOSZKA~

Ból głowy wyśpiewał mi prezent
Czas może sobie mijać - wskazówka i tak jest na dwadzieścia po
Nie mów nikomu -
Świat odwróci się do góry nogami

Ach, czuje się jak rozerwana na strzępy
A w dodatku wyrzuciłam wszystkie wspomnienia
Ach, tak chcę wiedzieć
Ach, coraz głębiej...*

Em, no wiesz...
Jeśli chcesz, tańcz aż nie rozbolą cię nogi
Kalinka? Malinka?
Zagraj akord i tyle
I co mam zrobić z tymi uczuciami?
Powiesz mi? Chociaż słówko!

Głośno i czysto, 524
Freud? Keloid?
Po prostu naciśnij przycisk
Wszystko, z wszystkiego możesz się śmiać
Szybko, tańcz, z całą twoją głupotą

Klaszcz w ręce, ale nie tak dziecinnie,
I słuchaj, słuchaj tego szalonego dźwięku!
Oczywiście, nic mnie to nie obchodzi
Ciepło świata się roztapia

Ty i ja, rendezvous? Rendezvous? Rendezvous?
Och, albo może szalona przygoda?
Chwiejnym krokiem, one-two, one-two
Ach, zaraz eksploduję;

Złap każdą część mnie
Ach, obiema rękoma
Złap mnie tylko dla mnie

Em, no wiesz...
Słuchaj, bo to coś ważnego
Kalinka? Malinka?
Uszczypnij mnie w policzek
I owszem, nie mogę się powstrzymać
Zróbmy więcej fantastycznych rzeczy!

Boli, boli, ale nie, nie płacz***
Parada? Marada?***
Klaszcz jeszcze głośniej
Czekaj, ale przecież, czekaj, czekaj!
Jeszcze tylko raz, zanim...

Ty i ja, rendezvous? Rendezvous? Rendezvous?
Och, albo może szalone przygoda?
Chwiejnym krokiem, one-two, one-two

Masz dość tej słabości?
Pokaż mi twoją piosenkę!
Patrz, jak dzisiaj...
Nadal jestem naprawioną, szaloną
MATRIOSZKĄ~

Em, no wiesz...Jeśli chcesz, tańcz aż nie rozbolą cię nogi
Kalinka? Malinka?
Po prostu zagraj akord
I co mam zrobić z tymi uczuciami?
Powiesz mi? Chociaż słówko!

Głośno i czysto, 524
Freud? Keloid?
Po prostu naciśnij przycisk
Wszystko, z wszystkiego możesz się śmiać
Szybko, tańcz, z całą twoją głupotą

----
* No i oczywiście tylko ja miałam takie fajowe skojarzenie, prawda? Tak myślałam.
** A PFFFFFFT. I weź tu zachowaj powagę, no.
*** O ile to pierwsze słówko kojarzą wszyscy, to drugie jest wymysłem pana autora, hachiego. No cóż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz