7 października 2010

Sailor Moon, IN "Ai no Senshi"


"Wojowniczka Miłości"
Wykonawca: Ishida Yoko




Kami ga sora ni moeagaru
Karada ga honou no you yo
Yada wa nande kou naru no
HONTO ni mou okocchau kara
Koi wo shite setsunai mama
Amai yume wo mitetai no ni
Yurusenai AITSU-ra no sei yo

Yappari watashi yarukkyanai ne
Tataki-tsubushite yaru wa kono te de aku wo
Sou yo sore made ganbaranakuccha
Mezame-nasai aoi senshi yo

Donna warui hito datte
Suki nara shinjite miru no
Sore wo riyou suru nante
Sonna no yaccha-ikenai no yo

Itsudatte mamoritai no
Anata no tame tonde yuku wa
Ai dake ga kagirinai ENAJII-

Nee watashi-tachi yarukkyanai ne
Onna no ko no junjou misete yaru no yo
Nani ga nandemo ganbaranakucha
Mune ni chikau ai no senshi yo

Nee watashi-tachi yarukkyanai ne
Tatakitsubushite yaru wa kono te de aku wo
Sou yo sore made ganbaranakuccha
Mezame-nasai ai no senshi yo

***

Moje włosy są jak dziki płomień na niebie
Całe moje ciało jest rozgrzane do czerwoności!
Nie podoba mi się to - dlaczego czuję coś takiego?
W tej chwili jestem NAPRAWDĘ wściekła
Dlatego miłość mnie boli
Choć chcę dalej śnić słodki sen
To nie mogę im na to pozwolić, to wszystko to ich wina!

Wygląda na to, że nie mam wyboru, prawda?
Muszę pokazać im gdzie ich miejsce i własnymi rękoma rozprawić się ze złem!
Nie poddam się dopóki nie wygram!
Powstań, młoda wojowniczko!

Nie zważasz na to co o nim mówią ludzie;
Jeśli go kochasz to będziesz w niego wierzyć do samego końca
Lecz gdy spróbuje wykorzystać tę miłość...
O nie, to NIE wchodzi w grę!

Chcę cię chronić zawsze
Dla ciebie wyjdę złu naprzeciw
Moja miłość nie zna granic w swej Energii

No cóż, nie mam większego wyboru, prawda?
Pokażemy im to, co nazywają czystymi dziewczęcymi sercami!
Bez względu na wszystko nie możemy się ugiąć
To obietnica pomiędzy wojowniczkami miłości!

Wygląda na to, że nie mam wyboru, prawda?
Muszę pokazać im gdzie ich miejsce i własnymi rękoma rozprawić się ze złem!
Nie poddam się dopóki nie wygram!
Powstań, młoda wojowniczko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz