13 października 2010

Kuroshitsuji II, IM Soma Asman Kadar "Futari no Harmony"


"Harmonia Dwojga"
Wykonawca: Shinnosuke Tachibana jako Soma Asman Kadar
Ans. Urumi



Piosenka bije na głowę ymydże Sebka. ... co nie jest szczególnie wielkim osiągnięciem w tej turze Character Songów.

***

Soma: ore wa kokuou dainijuurokushi Sooma Asuman Kadaaru
Soma: o...ore datte atarashii koto ni chousen suru no wa daikoubutsu da
jiman no kaansamaa Aguni no tame ni utau zo

katsute wa hito o kizu tsuke tsumi o kasanete'ta
kegare ooi kako kara
hiroi sekai ni tatta hitori torinokosareta you na
kodoku na kako kara

futari kiseki no you na light
atsui manazashi de tokeru
kodoku sae subete no hate e
tobitatou

You're Everything futari no haamonii
maroyaka na hibiki kawa no nagareru you ni
kodoku na taiyou oroka na gekkou
yorisou sadame

itsuka mita yume to ryuusei
atarashii inochi no hajimari o omoidasu
futari o tsunagu hohoemi ga kirameite

ano hi made wa nani hitotsu shinjite inakatta
subete o sutete ita
ano hi made wa dareshimo ga mikaeri ni mamire
soshite hanarete itta

futari meguru ah flight
yasashii kaze ni fukarete
kurushimi mo tokeatte ayamachi de sae
nagareyuku

hitori to hitori ga mazariai
nigami ya umami ya koku o hikidasu supaisu
amaeta kaze to obieru kumo to
dakiau eien

kakushiaji wa fushigi na komoriuta to
kirari hikaru namida no itteki
futari no haato nijiiro ni awasatte

You're in my Heart futari no rapusodii
yawarakana yoi ni ukabu yuuhi no you ni
nayameru hoshi to modaeru daichi
hikiau setsuna

You're Everything futari no haamonii
atatakana mirai hiruma no tsuki no you ni
futari shinjiai inori kome soba ni ite

***

Soma: Oto ja, dwudziesty szósty syn króla, Soma Asman Kadar.
Soma: Ja... ja bardzo lubię wyzwania! Zaśpiewam więc dla mojego wspaniałego sługi, Agniego*!

Ze straszliwie brudnej przeszłości,
Z przeszłości gdzie grzech gonił grzech przez każdy wymierzony cios...
Z samotnej przeszłości,
Przeszłości kogoś pozostawionego na pastwę losu w ogromnym świecie

Ty i ja spotykamy się - ach, światło
Wtapiamy w siebie i łączymy poprzez spojrzenia płonących oczu
Wszystko zostanie ci odpuszczone
Lećmy więc, pokonajmy granicę nieboskłonu

Dla mnie jesteś wszystkim. Harmonia dwojga osób
Wydaje melodię wdzięczną jak odgłos płynącej rzeki
Naszym przeznaczeniem jest zbliżyć się do siebie tak
Jak samotne słońce i bezmyślny blask księżyca spotykające się na swych drogach

W pewnej chwili ujrzałem sen i spadającą gwiazdę;
Przypomniałem sobie, że zaczynam nowe życie
Gdy dzielony przez nas uśmiech zamigotał

Aż do tamtego dnia nie wierzyłem w kompletnie nic
Przestałem przejmować się czymkolwiek
Aż do tamtego dnia wszyscy wokół mnie zastanawiali się jak się odwdzięczyć,
By za chwilę zniknąć z poczuciem wypełnionego obowiązku

Lecąc na skrzydłach miłości i odwagi
Dajemy gładzić się delikatnemu zefirkowi
Zabierze on ze sobą
Wszystkie nasze troski i błędy

Gdy jeden zmiesza się z drugim, powstanie przyprawa,
Która wydobędzie gęstość a z nią to co dobre i gorzkie
To wieczność w której nawet rozpieszczony wiatr
Może w ciepłym uścisku zamknąć nieśmiałą chmurę

Dzięki kołysance nieznanego smaku
I łzie mieniącej się w blasku światła,
Nasze Serca zjednoczą się i stworzą siedmiokolorową tęczę

Jesteś w mym sercu. Rapsodia dwojga osób
Jest jak słońce zachodzące spokojnym wieczorem
W mgnieniu oka niespokojne gwiazdy
I sterana ziemia przyciągają nawzajem swą uwagę

Dla mnie jesteś wszystkim. Harmonia dwojga osób
Niesie ze sobą ciepłą przyszłość tak samo jak księżyc za dnia
Zaufaj mi tak jak ja ufam tobie, pomódlmy się -- zawsze bądźmy razem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz