30 października 2010

Tsubasa Chronicle, IN "Spica"


"Spica*"
Wykonawca: Sakamoto Maaya
Ans. Gabutek (a witam, witam)



Arigatou ima koko ni ite kurete
Kimi wa nakanai tori no you de mune ga nandaka kurushii

Tokidoki yokogao ni kodoku ga ochiteru
Yasashisa no oku no yowasa mo shikitai no

Douka kimi ga osoreteru nanika o watashi ni mo oshiete
Douka watashi ni dekiru koto wa aru nara
Kimi no egao no tame ni

Sono te wa fureta toki fushigi dakedo
Tooi dokoka de watashitachi deatteta you na ki ga shita

Naifu ya nikushimi ja kowasenai mono datte aru koto ga
Ima wa hakkiri wakaru kara

Douka kanashimi sae ubawanaide
Ikite kita subete no hibi ga watashi wa ugokashiteru
Hitotsu mo iranai kioku nado nai

Tsumuide kasanete dakishimete kimi to sodatetai
Hajimaru sekai hajimaru merodi

Haruka toozakaru machi no namae mou ichido tsubuyaite
Douka mae ni susumeru you ni
Ryoute o tsuyoku nigitta

Douka kimi ga osoreteru nanika o kakushitari shinaide
Ima wa tayorinai hikari demo
Kanarazu watashi soba ni iru kara

***

Dziękuję, że jesteś tu teraz ze mną
Przypominasz mi ptaka, który nie potrafi ćwierkać; coś delikatnie acz boleśnie ściska mi serce...

Czasem dostrzegam jak twoja twarz pogrąża się w samotności
Chcę wiedzieć nawet o słabostkach twej dobroci

Proszę, wyjaw mi dlaczego tak się martwisz, że coś mi się stanie
Proszę, powiedz czy mogę cokolwiek dla ciebie zrobić
Czy mogę wywołać uśmiech na twojej twarzy?

Poczułam coś dziwnego gdy dotknęłam twej dłoni;
Jakbyśmy się już gdzieś spotkali, gdzieś daleko, daleko stąd

Noże i nienawiść należą do takich rzeczy, które nie znikną od tak;
Teraz już to wiem

Proszę, nie zabieraj ze sobą nawet swego smutku
Każdy z dni, który przeżyliśmy razem, odcisnęło na mnie swoje piętno
Nie istnieje wspomnienie, którego bym nie potrzebowała

Przędąc nasze nici, zamknięci w mocnym uścisku; chcę być zawsze przy tobie, zawsze
Gdy narodzi się świat, gdy popłyną pierwsze nuty melodii

Szepnij mi jeszcze raz nazwę odległego miasta
"Proszę, to tak jakbyś pokazywał mi drogę"
Będę się tego mocno trzymać

Proszę, nie ukrywaj przede mną swych lęków przed tym co się stanie
Nie ma teraz światła, na którym moglibyśmy polegać
A mimo to zawsze jesteś obok mnie

***

* "Spica" to najjaśniejsza gwiazda w gwiazdozbiorze Panny. Po polsku: "Kłos".

1 komentarz: