2 października 2010

Sailor Moon, IM Rei/Mars "Watashi no Hito Gingahen"


"Wybranka mego serca ześlą mi gwiazdy"
Wykonawca: Tomizawa Michie jako Hino Rei/Sailor Mars




No one knows what I'm really
Let you know what I've been

Akai hoshi wo daite umareta no
Ami dake no koi nado dekinai
GARASU mitai na yokogao to
Iwareru kedo shiranai no ne
Koi suru toki no watashi no koto
Mukuchi na no wa hageshisa kamo

Akai hoshi ni erabareta seikaku
Shitte oide anata
Koi no tsubute nagerareta watashi
Moete akai tsubute
Throwing back to you

Tada no wakasa asobu dake nante
Jikan tsubasu kachi saenai wa ne
Yobitomerarete hito chikai
Chotto manuke na deai demo
Hito me de wakatta kono hito koso
Watashi no hito matteta koi

Akai hoshi no oboshimeshi yo futari
Kakugo shite ne anata
Konna kimochi mochiron hajimete yo
Da kedo shitte iru wa
What I want is you

No one knows what I'm really
Let you know what I've been

GARASU mitai na yokogao to
Iwareru kedo anata dake wa
Wakatta desho honto no watashi
Ranhansha SHAI na sei yo
Madowanaide watashi no koibito

Akai hoshi ni erabareta seikaku
Shitte oide anata
Koi no tsubute nageraretara watashi
Moete akai tsubute

Akai hoshi no omoshimeshiyo futari
Kakugo shite ne anata
Konna kimochi mochiron hajimete yo
Dakedo shitte iru wa
What I want is you...

What I want is you
What I want is you
What I want is you

***

Nikt naprawdę nie wie kim jestem
Ale zdradzę ci kim byłam

Dla osoby urodzonej pod znakiem Czerwonej Planety
Nie istnieje coś takiego jak "spokojna miłość"
Mówi się, że takie osoby są jak szkło,
Ale co oni tam wiedzą
Zakochana jestem jak
Cicho płonąca gwiazda, postać z furii

Szybko się dowiesz, że mój charakter
Wybrała dla mnie Czerwona Planeta
Gdy w miłość rzucisz kamień,
Stanę w płomieniach i powstanie czerwony pocisk;
Poślę go z powrotem do ciebie...

Zgrywanie się jak dzieci w piaskownicy
Uważam za stratę czasu - to nie moja rzecz
Zawahałam się nad naszymi różnicami
Okoliczności naszego spotkania były nieco głupie, fakt, lecz
Od pierwszej chwili wiedziałam, że to właśnie ty
Zostałeś mi przeznaczony

Pod wpływem Czerwonej Planety
Akceptuję fakt, że jesteśmy parą
Dla ciebie to oczywiście dopiero początek!
Jednak ja już wiem, że
Tylko ciebie chcę

Nikt naprawdę nie wie kim jestem
Ale zdradzę ci kim byłam

Mówi się, że jestem jak szkło,
Ale tak naprawdę chyba tylko ty
Znasz mnie naprawdę
Moje ostre słowa wynikają z tego, że jestem po prostu nieśmiała!
Nie zadręczaj się tym, kochany

Szybko się dowiesz, że mój charakter
Wybrała dla mnie Czerwona Planeta
Gdy w miłość rzucisz kamień,
Stanę w płomieniach i powstanie czerwony pocisk

Pod wpływem Czerwonej Planety
Akceptuję fakt, że jesteśmy parą
Dla ciebie to oczywiście dopiero początek!
Jednak ja już wiem, że
Tylko ciebie chcę...

Tylko ciebie chcę
Tylko ciebie chcę
Tylko ciebie chcę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz