21 marca 2009

Beck, IN "Journey"



"Podróż"
Ans. SweetLove



***

Ta piosenka to najwyraźniej niezwykły pokaz Engrisha w japońskiej twórczości wokalnej. Way to go, Japanese gals.

***

Who's calling my name? I hear the voice of legends?
What do I want? Static emotion comes down
Did I have the dream? Am I misunderstood?
What do I want? Static emotion comes down

Who's calling my name? I hear the voice of legends?
What do I want? Static emotion comes down
Did I have the dream? Am I misunderstood?
What do I want? Now it's time to change myself

Who'll be next hero? Who'll get a chance?
Who'll be next hero?

It's the longest journey into the sound
I'm trying to feel the six senses deep down in me

Who's calling my name? I hear the voice of legends?
What do I want? Static emotion comes down
Did I have the dream? Am I misunderstood?
What do I want? Now it's time to change myself

Who's calling my name? I hear the voice of legends?
What do I want? Static emotion comes down
Did I have the dream? Am I misunderstood?
What do I want? Static emotion comes down

Who'll be next hero? Who'll get a chance?
Who'll be next hero? Who'll change the world?
Who'll be next hero? Can I get the chance?
Who'll be next hero?

It's the longest journey into the sound
I'm trying to feel the six senses deep down in me

***

Kto mnie woła? Czyżbym słyszał głosy legend?
Czego chcę? Statyczne emocje spływają
Czy mam marzenia? Nie jestem rozumiany?
Czego chcę? Statyczne emocje spływają

Kto mnie woła? Czyżbym słyszał głosy legend?
Czego chcę? Statyczne emocje spływają
Czy mam marzenia? Nie jestem rozumiany?

Czego chcę? Nadszedł czas by się zmienić

Kto stanie się następnym bohaterem? Kto dostanie szansę?
Kto stanie się następnym bohaterem?

To najdłuższa podróż w głąb dźwięku
Staram się poczuć moje wszystkie sześć zmysłów

Kto mnie woła? Czyżbym słyszał głosy legend?
Czego chcę? Statyczne emocje spływają
Czy mam marzenia? Nie jestem rozumiany?

Czego chcę? Nadszedł czas by się zmienić

Kto mnie woła? Czyżbym słyszał głosy legend?
Czego chcę? Statyczne emocje spływają
Czy mam marzenia? Nie jestem rozumiany?
Czego chcę? Statyczne emocje spływają

Kto stanie się następnym bohaterem? Kto dostanie szansę?
Kto stanie się następnym bohaterem? Kto zmieni świat?
Kto stanie się następnym bohaterem? Czy ja dostanę tę szansę?
Kto stanie się następnym bohaterem?

To najdłuższa podróż w głąb dźwięku
Staram się poczuć moje wszystkie sześć zmysłów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz