26 marca 2009

Bleach, OP5 "Rolling Star"



Wykonawczyni: Yui
Ans. Lunatyczka



mou gaman bakka shiteranai yo
iitai koto wa iwanakucha

kaerimichi yuugure no BASU tei
ochikonda senaka ni Bye Bye Bye

kimi no Fighting Pose misenakya Oh Oh

yume ni made mita you na sekai wa
arasoi mo naku heiwa na nichijou

demo genjitsu wa hibi TORABU tte
tama ni kuyandari shiteru sonna Rolling Days

konjatta tte iin ja nai no
son toki wa waratte ageru

norikonda BASU no oku kara
chiisaku hohoemi ga mieta

kimi o tayori ni shiteru yo Oh Oh

yume ni made mita you na Sweet Love
koibitotachi wa kakuregao sagasu no

demo genjitsu wa aenai hi ga
tsuzuki nagara mo shinjiteru no Rolling Days

tsumazuita tte Way to go
Yeah Yeah dorodarake Rolling Star

naru beku egao de itai keredo
mamorinuku tame ni wa shikata nai deshou

kitto uso nante sou imi o motanai no
All my loving
sou ja nakya yatteranai

yume ni made mita you na sekai wa
arasoi mo naku heiwa na nichijou

demo genjitsu wa hibi TORABU tte
tama ni kuyandari shiteru sonna Rolling Days

sou wakatteru tte
tsumazuita tte Way to go
Yeah Yeah dorodarake Rolling Star

***

Dłużej już tego nie zniosę -
Wyrzucę to z siebie i już

Na przystanku skąpanym w blasku zachodzące słońca, w drodze do domu,
Macham na pożegnanie twej sylwetce zdradzającej zdruzgotanie

Pokaż mi, że umiesz walczyć, oh oh

W świecie o którym zawsze marzyłam
Dni mijają sobie wyprane z jakichkolwiek problemów

Ale tak naprawdę czasy są ciężkie
I czasami to frustrująca, zwłaszcza w takie Rolling Days

Potknąłeś się, ale to chyba nic takiego?
W takich chwilach uśmiechnę się dla ciebie

Przez tylne okno autobusu
Dojrzałam twój nikły uśmiech

Liczę na ciebie, oh oh

Marzyłam o Słodkim Uczuciu
Przez które zakochani szukają sobie kryjówek

Choć szara rzeczywistość nie pozwoli nam się spotkać
Ja ciągle będę wierzyć w Rolling days

Głowa do góry, Way to go!!
Tak, tak, pokryta błotem Rolling Star!

Chcę uśmiechać się jak najdłużej
Muszę jeśli mam cię chronić do samego końca, prawda?

Ja to wiem, że kłamstwa nie mają żadnego znaczenia
All my loving...
A jeśli tak nie jest to po prostu tego nie zrobię

W świecie o którym zawsze marzyłam
Dni mijają sobie wyprane z jakichkolwiek problemów

Ale tak naprawdę czasy są ciężkie
I czasami to frustrująca, zwłaszcza w takie Rolling Days

... o tak, ja to wiem
Głowa do góry, Way to go!!
Tak, tak, pokryta błotem Rolling Star

1 komentarz: