29 marca 2009

Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, OP2 "Bouken Desho Desho?"



Tytuł: Bouken Desho Desho? (Przygoda racja, racja?)
Wykonawca: Aya Hirano



Kotae wa itsumo watashi no mune ni…

Nande daro Anata o eranda watashi desu
Mou tomaranai Unmei-sama kara kimerareta kedo
I believe Mane dake ja tsumaranai no
You’ll be right!
Kanjiru mama kanjiru koto dake o suru yo


Bouken desho desho!? Honto ga uso ni kawaru sekai de
Yume ga aru kara tsuyoku naru no yo Dare no tame ja nai


Issho ni kite kudasai
Doko made mo jiyuu na watashi o mite yo ne
Ashita kako ni natta kyou no ima ga kiseki
I believe you…


Modorenai toko madeIkanakya tsumannai
Saa oshiete Himeteru negai o kagami ni nageta
My delight Karada-goto uketometara
Your mind fly!
Odorokasete odoroite egao ni narou


Hajimari desho desho!? Kirei ga yami o terasu mitai ni
Watashi no chikara anata no namida Docchi mo tadashii no


Genjitsu ni yureru sensai na kokoro ga
Kizutsuku no wa iya
Omoimashita itsumo itsumo mune no oku ni
Kotae ga…


Futsuu ja nai no ga touzennara
Kotaeru watashi wa nani ga dekiru?
Futsuu de mo futsuu ja nakute
Kanjiru mama kanjiru koto dake o suru yo


Bouken desho desho!? Honto ga uso ni kawaru sekai de
Yume ga aru kara tsuyoku naru no yo Dare no tame ja nai
Hajimari desho hajimari nan desho!?
Kirei ga yami o terasu mitai ni Watashi to anata bouken no tochuu


Issho ni susundeku Doko made mo jiyuu ni
Genjitsu o koete
Ashita kako ni natta kyou no ima ga kiseki
Tashika na mirai o
Tsukamou mirai o
I believe you…


***



Odpowiedź jest zawsze w mej piersi…

Dlaczego?Ja wybrałam ciebie
To była decyzja Pana zwanego przeznaczeniem, który już się nie zatrzyma
Wierzę, że naśladowanie kogoś jest nudne
Będziesz miał racje!
Zrobię tylko to, co czuję gdy to czuję


To przygoda, racja? Racja?! W świecie gdzie prawda staje się kłamstwem
Stanę się silna ponieważ sny nie istnieją ze względu na kogoś


Proszę, chodź ze mną
Patrz na nieskończenie wolną
Teraźniejszość dnia dzisiejszego gdy jutro staje się przeszłością to cud.
Wierzę ci…


To nudne jeśli nie idziesz do miejsca z którego nie ma powrotu
Dalej, powiedz mi; Rzuciłam mym skrytym pragnieniem w lustro
Moja przyjemności, jeśli to zaakceptuję całym mym ciałem
Twój umysł lata!
Zaskoczę cię, a wtedy ja będę zaskoczona i się uśmiechniemy


To początek,racja? Racja?! Jak piękno lśniące w ciemności
Moja siła, twoje łzy mają swoje uzasadnienie


Delikatne serce, które chwieje się w rzeczywistości
Nie chce się zranić
Myślałam, że zawsze, zawsze głęboko w mej piersi
Odpowiedź jest…


To jest uważane za nienormalne.
Więc co mogę ja – ta, która odpowiadam, zrobić?
To normalne ale nienormalne
Zrobię tylko to, co czuję gdy to czuję


To przygoda, racja? Racja?! W świecie gdzie prawda staje się kłamstwem
Stanę się silna ponieważ sny nie istnieją ze względu na kogoś
To początek, racja? Początek, racja?!
Jak piękno lśniące w ciemności, w połowie mojej i twojej przygody


Będziemy iść dalej wiecznie i pełni wolności
Przezwyciężając rzeczywistość
Teraźniejszość dnia dzisiejszego gdy jutro staje się przeszłością to cud
Wyraźna przyszłość
Pochwyćmy przyszłość
Wierzę ci…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz