28 marca 2009

Mermaid Melody, Hanon's Song "Mizuiro no Senritsu"



"Seledynowa Piosenka"
Wykonawca: Hitomi Terakado jako Hanon Hosho




Kokoro wo irodoru MERODII nokoshite kureta
Futari no eien no umi wa nakatta keredo

Kitto shiawase ni nareru yo!
Mune no PIANO kara koboreru...

Mizuiro no senritsu ga
Hora Ki-Ra-Ki-Ra sora ni toketeku
Saigo no namioto ga kieru made
Watashi dake wo chanto mitsumetete
Daisuki na hito dakara ienakatta kotoba ga aru no
Tsutaekirenai omoi wo ima
Nosete utau SOPURANO

Tenshi ga maioriru you na hizashi no naka de
Kinou no sora wo miteite wa ikenai keredo

Ashita saisho no namioto wa hikaru
HANDOBERU no you ni

Mizuiro no kakeratachi namida sae mo kaze ni toketeku
Kokoro no namioto wo kesanaide
Futari dake no omoide ni shite ne
Hareta hi no ame no you ni kanashii koto toki ni wa attemo
Unmei ni makeru wake ja nai
Ai wo kometa... SOPURANO

Mizuiro no senritsu ga
Hora Ki-Ra-Ki-Ra sora ni toketeku
Saigo no namioto ga kieru made
Watashi dake wo chanto mitsumetete
Daisuki na hito dakara ienakatta kotoba ga aru no
Tsutaekirenai omoi wo ima
Nosete utau SOPURANO

***

Moje serce maluje melodię, którą zostawiam za sobą
Być może nie jest przeznaczone nam bycie ze sobą na wieczność, ale...

... wiem, że szczęście nam pisane!
Wydobywa się z pianina mego serca...

... to Seledynowa Piosenka
Spójrz na błyszczące niebo póki całkiem nie stopnieje
Póki nie ucichnie ostatni odgłos wzburzonej fali;
Patrz tylko na mnie
Jesteś kimś kogo darzę uczuciem więc są rzeczy, których nie jestem w stanie powiedzieć
Płynę na fali uczuć, których nie mogę tobie przesłać,
Śpiewam sopranem...

... pławiąc się w słonecznym blasku jak anioł tanecznym krokiem zstępujący z niebios
Nie mogę patrzeć na niebo przeszłości, ale...

... jutro pierwszy dźwięk wydany przez fale zabłyszczy
Jak dzwoneczek

Seledynowe fragmenty naszych wspomnień, a także nasz łzy - je wszystkie stopi wiatr
Dźwięki fal w mym sercu nigdy nie ucichną
Nawet gdy w słoneczny dzień pada deszcz, gdy ogarną mnie smutne myśli
Nie przegram z mym losem
Oddałam całą swoją miłość i sopranem
Wyśpiewuję seledynową melodię

Spójrz na błyszczące niebo póki całkiem nie stopnieje
Póki nie ucichnie ostatni odgłos wzburzonej fali
Patrz tylko na mnie
Jesteś kimś kogo darzę uczuciem więc są rzeczy, których nie jestem w stanie powiedzieć
Płynę na fali uczuć, których nie mogę tobie przesłać
Śpiewam sopranem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz