25 marca 2009

Jungle wa Itsumo Hare Nochi Guu FINAL, ED "Teruteru Bouzu"

Tytuł: Teruteru Bouzu ("Teruteru Bouzu" to taka papierowa lalka, którą wieszają dzieci i modlą się do niej o dobrą pogodę)
Wykonawca: Rikako Aikawa
Na życzenie Rayany



chikagoro teruteru bouzu wo
mikake naku narimashita
boku no kokoro nakimushi da yo
aa.. ame furi

ashita wa harete yo
doushiyou mo nai
hodo mechakucha ni
atsui basho he michibiite haa

teruteru bouzu wo kazarou

tsumi wo okasu mijukusa wa
jidai no rinji nyuusu
potori potori muhyoujou wa
aa.. ame furi

kokoro wa harenai
mirai wa doko darou
shinjitsu yasashisa
kuchi ni dashite hanaseru kana haa

ashita wa hashirou
tochuu de koketemo
tasuke wo motomezu
tachiagarou

ashita wa mabushii
boku hitori gurai
sou shinjitetara
kanau kamo yo
soukamo yo haa

teruteru bouzu wo fuyasou



***



Od tamtych dni,
Już nigdy nie zobaczyłem TERUTERU BOUZU
Moje serce jest płaczliwe
Ach, pada deszcz...

Niech jutro będzie słoneczne
Nie ważne jaki sposób.
W tej kłopotliwej sytuacji
zaprowadź mnie w gorące miejsce… Ach...

Zawieśmy TERUTERU BOUZU

Nieświadome popełnienie grzechu
jest w tej epoce najgorętszym niusem
Delikatnie, delikatnie, spada bez emocji
Ach, pada deszcz...

Moja głowa jest pochmurna.
Gdzie jest przyszłość?
Prawda, delikatność,
czy będę w stanie o nich mówić? Ach…

Biegnijmy w kierunku jutra,
Nawet jeśli upadniemy po drodze
bez proszenie o pomoc,
wstańmy.

Jutro będzie pogodne,
Tylko ja sam,
Jeśli będę w to wierzył,
To może się spełnić,
Może się… Ach...

Zawieśmy więcej TERUTERU BOUZU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz