26 marca 2009

Bleach, ED12 "Daidai"


"Gorzka Pomarańcza"
Wykonawca: Chatmonchy
Tekst angielski: Anna z Crossroads Translations.



---

Dawno żem nie przetłumaczyła songa nie będącego requestem. Także korzystając z akuratnego przypływu chęci wzięłam się za jedną z lubianych przeze mnie piosenek. Tak, ja wiem, że ona wyje przez pół utworu. Ale pozostaje jeszcze drugie pół!

---

Nani mo te ni tsukanai shirokuro no hitomi de
Watashi wa tada hitasura
There is nothing I can do for you

Ano goro no watashi wa
Nani ni kandou shite
Nani ni manzoku shite

Jibun o rikai shiteita no
Doko ni mo ikanaide
Please don't go anywhere

Ichi nen mae ni modoritai nante
Nande ima sara omoeru ka na
Ano goro no watashi wa kinou to onaji

Kyou nante kangae nakatta
Mou kore ijou ikanaide
Please don't go anymore

Me o tsuburu to arukenai to wakatteita no ni
Hitori tsubutteita
Me o sorasu to susumenai to wakatteita no ni
Hitori sorashiteita

Itsu no manika anata o kizutsuke
Omoi kakenai koto mo o hasshiteita
Amaeru kiki tsuzukenuita watashi wa
Kondo wa nani o motomeru ka na

Mou doko ni mo ikanaide
Please don't go anywhere

Mou kore ijou ikanaide
Please don't go anymore

Mou kore ijou arukenai
Mou kore ijou arukenai
Mou kore ijou arukenai watashi wa


***

Na niczym nie mogę skupić mych oczu widzących tylko w czerni i bieli
Nie jestem nikim szczególnym...
Nie mogę nic dla ciebie zrobić

Jaka byłam wcześniej... co mi imponowało?
Co satysfakcjonowało?
Czy rozumiałam siebie?

Proszę, nie odchodź nigdzie
Proszę, nie odchodź nigdzie

Chcę cofnąć się rok wstecz...
Jak mogę o tym teraz myśleć po tylu latach?
To moje dawne ja nie myśli, że dzisiejszy dzień jest taki sam jak wczorajszy

Proszę, nie odchodź już
Proszę, nie odchodź już

Uświadomiłam sobie, że nie mogę iść z zamkniętymi oczami
Jedno po drugim - spuściłam powieki
Uświadomiłam sobie, że nie mogę iść odwracając wzrok
Jednym i drugim okiem kolejno przestałam patrzeć

Zraniłam cię zanim zdałam sobie z tego sprawę
Wyrzuciłam z siebie niespodziewane słowa
Nie liczę na twoją dobroć, żyję dalej
Czego zażyczę sobie następnym razem?

Proszę, nie odchodź nigdzie
Proszę, nie odchodź nigdzie

Proszę, nie odchodź już
Proszę, nie odchodź już

Nie mogę już iść...
Nie mogę już iść...
Nie mogę już iść, ja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz