26 marca 2009

Bleach, IM Gin&Rangiku "Fuyu no hanabi"


 Tytuł: Fuyu no Hanabi (Zimowe Fajerwerki)
Wykonawca: Kōji Yusa i Kaya Matsutani czyli Gin Ichimaru i Rangiku Matsumoto





Rangiku: Zawsze znikasz nigdy nie mówiąc mi gdzie idziesz. Dlaczego?

Oboje: I tylko wtedy tak sobie myślę...
Rangiku: Że to twój zły nawyk:
Rzadko pokazywać swój prawdziwy uśmiech.
Kim dla ciebie jestem?

Oboje: Gdzie chcesz iść? Kim chcesz być?
Rangiku: Czy ty po prostu boisz się być kochanym?
Gin: „Miałem nadzieję, że moja niewola potrwa trochę dłużej.”*
Rangiku: Nie wierzę w to...

Gin: Dzień w którym mnie spotkałaś był twoimi urodzinami
To źle, że o tym nie wiedziałem?

Rangiku: Nienawidzę tej części ciebie.
To twój zły nawyk.
Słowa, które wciąż słyszę w głowie, aż doprowadzają mnie do łez...
Zupełnie jak zimowe fajerwerki.

Oboje: Gdzie chcesz iść? Kim chcesz być?
Rangiku: Porzucony kot wybrany, by znów być porzucony
Oboje: Jeśli nie możesz sobie z tym poradzić, po prostu odpuść.
Rangiku: I zawsze na końcu słyszę tylko…
Gin: „Wybacz”*
Rangiku: Widocznie jestem głupia…

Oboje: Gdzie chcesz iść? Kim będziesz?
Rangiku: Czy ty po prostu boisz się być kochanym?
Gin: „Miałem nadzieję, że moja niewola potrwa trochę dłużej.”*
Rangiku: Ta rana już się nie zagoi...
Zimowe fajerwerki…
Zimowe fajerwerki…
Zimowe fajerwerki…

*Wersy będące słowami Gina z rozdziału 178; tłumaczenie za polską edycją mangi.

***
 
Rangiku: Anta wa itsudemo atashi yuki saki o tsugezu ni kiesaru doushite?

Oboje: Sono toki dake sou omotteru
Rangiku: Anta no warui kuse
Tama ni miseru hontou no emi
Atashi o doushitai no?

Oboje: Doko e yukitai? Nan ni naritai?
Rangiku: Aisareru koto ga kowai dake?
Gin: Mou chotto dake tsukamattotte mo yokatta no ni zannen ya
Rangiku: Shinjirannai

Gin: Boku to auta hi ga kimi no tanjoubi ya
Shirankattan yattara ee yaro?

Rangiku: Sou iu toko kirai na no yo
Anta no warui kuse
Nakeru hodo ni hibiku kotoba
Maru de fuyu no hanabi

Oboje: Doko e yukitai? Nan ni naritai?
Rangiku: Sute neko hiroi mata sutete
Oboje: Kakaerarenakya kakaenakerya ii
Rangiku: Itsudemo owari wa
Gin: Gomen na
Rangiku: Baka mitai

Oboje: Doko e yukitai? Nan ni naritai?
Rangiku: Aisareru koto ga kowai dake?
Gin: Mou chotto dake tsukamattotte mo yokatta no ni zannen ya
Rangiku: Naoranai no ne
Fuyu no hanabi
Fuyu no hanabi
Fuyu no hanabi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz