27 marca 2009

Mermaid Melody, OP3 "Before the Moment"



"Przed tą chwilą"
Wykonawca: Eri Kitamura



Ai yori fukai omoi nanatsu no umi de umareta
"Saigo no negai" ga donna ni ookikute mo watashi wa makenai

Ubugoe wo ageteru chiisa na hoshi ni kidzuite
Ichiban kurai jigoku wa yoake mae... shitteru, deshou?

Nanatsu no umi he to hoshikuzu okureba
Haruka naru tabiji wo terashidasu michishirube ni kawaru

Ai yori tsuyoi omoi watashi wo ugokashite iru
Kono sora to umi no aosa ga hitotsu ni naru... hoshi no NOBERU
Watashi wa, watashi no mama no tsuyosa wo shinjiteitai
Daijoubu. Machigatte nai.
Kimi ni mukau omoi wa honmono
Bless! Starry... tonight!

Ichiban suki dakara. Ichiban no yuuki ni narou.
Tabidatsu asa no seijaku jibun to no ano yakusoku

Oboeteiru deshou kioku no umi ni wa
Ima mo mada futari no nukumori mo... egao mo nemutteru

Yume no tame ni tatakau subete no inochi wa hikaru
Kono sora to umi ga kanaderu aoi neiro... hoshi no ARIA
Watashi ga watashi de ireba, nannimo koware wa shinai.
Seiza no mienai yoru demo chikadzuiteru. Sono toki ga kiteru.
Just Moment in Love.

Ai yori fukai omoi nanatsu no umi de umareta
"Saigo no negai" ga donna ni ookikute mo watashi wa akiramenai
Watashi wa, watashi no mama no tsuyosa wo shinjiteitai
Daijoubu. Machigatte nai.
Kimi ni mukau omoi wa honmono

Just Moment in Love

Bless! Starry... tonight!

Bless! Starting... tonight!


***

Moje głębokie uczucia narodziły się w siedmiu morzach zanim się zakochałam
Nieważne jak wielkie może być "moje ostatnie życzenie" - nie poddam się

Roniłam swoje pierwsze łzy gdy nagle zauważyłam małą gwiazdeczkę
Najciemniejsze piekło jest przed samym świtem, wiesz o tym, prawda?

Wysyłamy gwiezdny pył do siedmiu mórz
Oświetli on daleką drogę w podróży, będzie mną kierował

Moje głębokie uczucia rozczuliły mnie jeszcze zanim się zakochałam
Błękity nieba i morza przed mną zlały się w jeden... razem były dumne niczym gwiazda
Chcę wierzyć w moc, którą teraz mam
Spokojnie, nie mylę się.
Stojąc przed tobą, mogę powiedzieć, że moje uczucia są prawdziwe
Niech błogosławieństwo spłynie na tę gwieździstą noc...

Ponieważ to ciebie kocham najbardziej, stałeś się najważniejszym źródłem mej odwagi
Razem ze sobą zabrałeś ciszę poranka; myślę teraz o tej przysiędze, którą złożyłam samej sobie

Wiem, że pamiętasz w morskich wspomnieniach:
Ciepło, które ciągle jest między nami... i nasze uśmiechy, które w nim śpią

Dla naszego wspólnego marzenia - będę walczyć, wszystkie życia zabłyszczą
Niebo i morze razem grają delikatną błękitną melodię... tworzą arię gwiazd
Tak długo ja pozostaję sobą nic się nie między nami nie zniszczy
Nawet gdy nieba nie rozświetlają gwiezdne konstelacje, ja i tak czuję się tobie bliższa. Nadszedł czas.
To taka chwila w miłości.

Moje głębokie uczucia narodziły się w siedmiu morzach zanim się zakochałam
Nieważne jak wielkie może być "moje ostatnie życzenie" - nie poddam się
Chcę wierzyć w moc, którą posiadam
Spokojnie, nie mylę się.
Stojąc przed tobą, mogę powiedzieć, że moje uczucia są prawdziwe

To taka chwila w miłości.

Niech błogosławieństwo spłynie na tę gwieździstą noc...

Niech błogosławieństwo spłynie na wszystko zaczynając od dziś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz