28 marca 2009

Mermaid Melody, ED1 "Daiji na Takarabako"



"Mój Najdroższy Kuferek Ze Skarbami"
Wykonawca: Asumi Nakata



Namima wo suberu you ni shiroi YOTTO maru de origami
Nai de kaze ni makasete doko he iku no? Chicchaku natte

Konna soba ni iru noni kimochi ni wa sawarenai
Shinjisasete HONTO no futari wo tashikamete

Takarabako no KAGI akete ageru yo SUNAO ni nareru
Modokashii omoi tsuyoi yuuki ni kawatte iku yo
Zutto suki to ieru

Asayake ni somaru hoho ryoute kureta ano hi no you ni
Donna warui uwasa mo ki ni shinaide irareru you ni

Guunto shinkokyuu shite aoi sora ni toketara
Daijoubu yo futari nara kitto dekiru hazu

Takarabako no KAGI hitotsu ageru yo shinjuiro no MAJIKKU
Aenai jikan mo mune ni todoku no kagayaiteru yo
Itsumo wasurenaide ite

GOMEN NE to yottsu
Narabetari kazoetari
Mou namida no ato wa mayowanai

Takarabako no KAGI akete ageru yo SUNAO ni nareru
Modokashii omoi tsuyoi yuuki ni kawatte iku yo
Motto suki to ieru

***

Wznosząc się na falach jak biały jacht origami,
Pozostawiając wszystko kojącemu wiatrowi - dokąd się udam? Tak sobie myślę zawsze gdy odległość pomiędzy kolejnymi celami się zmniejsza

Jesteś tak blisko mnie, a ja nadal nie mogę dotknąć uczuć, które mi przesyłasz
Chcę byś uwierzył w prawdę pomiędzy nami i pogodził się z nią dla mnie

Jeśli będziesz delikatniejszy to otworzę dla ciebie mój kuferek ze skarbami
Twoje niespokojne uczucia zmienią się w odwagę
I wtedy powiem, że moja miłość do ciebie nigdy nie wygaśnie

Z policzkiem zatopionym w rannym świetle, podam ci obie moje dłonie. Tak samo jak tamtego dnia...
Nieważne jak niepokojące plotki usłyszysz - nie martw się i bądź sobą

Po prostu weź głęboki wdech i rozpłyń się w błękitnym niebie
Nie bój się, jestem przy tobie więc na pewno dasz sobie radę

Dam ci kluczyk do mojego kuferka ze skarbami. Gdy nie możemy się nawzajem spotkać,
użyję mej perłowej magii by dotrzeć do twego serca i mocno zabłysnąć
Nigdy o tym nie zapominaj

"Przepraszam" po japońsku ma cztery sylaby;
Zobaczysz je, jeśli nie znasz tego słowa
Obiecuję, że nie będziesz już więcej zdezorientowany gdy się wypłaczesz

Jeśli będziesz delikatniejszy to otworzę dla ciebie mój kuferek ze skarbami
Twoje niespokojne uczucia zamienią się w odwagę
I wtedy powiem, że będę cię kochać jeszcze mocniej niż dotychczas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz