28 marca 2009

Mahou Sensei Negima, ED2 "Oshiete Hoshii zoh, Shishou"

Tytuł: Oshiete Hoshii zoh, Shishou (Proszę, ucz mnie, Mistrzu)*
Wykonawca: Mistrzowie i Znośna Grupa Dziewcząt (Asakura Kazumi, Ayase Yue, Karakuri Chachamaru, Ku Fei, Evangeline A.K. McDowell czyli Ayana Sasagawa, Natsuko Kuwatani, Akeno Watanabe, Hazuki Tanaka, Yuki Matsuoka)



Onegai ga aru no mahou o oshiete
Chikara ga hoshii no Oh please
Okubyou sugiru no dokidoki shichau no
Tsuyoku naritai zoh My Love


Tatakai wa katsu ka makeru ka
Taorete mo Sugu tachiagare


Nee Masutaa Oshiete yo
Kuridase tekken (Ku Fei: Tehon miseru aruu)
Jumon o tonaete yo
Ichigeki de shitomero Yudan suru na (Kazumi: Haai) (Yue: Haaai)


Koi ni yuukou na mahou o oshiete
Furimukasetai no Oh please (Chachamaru: Kekkai kaijo puroguramu shidou)
Hoshi no sutekki ni hotobashiru hikari (Evangeline: Yare)
Kiseki mitai da zoh My Dream (Kazumi: Kore de sekai o te ni ireru wa yo!)


Kougeki wa sente hisshou
Uchimakure Suki o miseru na (Chachamaru: Hai, masutaa)


Nee Masutaa Oshiete yo
Subete hakaishiro (Evangeline: Hahhahahaha)
Jumon o tonaete yo
Pawaa wa saikyou da Nigerarenai (Kazumi: Waai) (Yue: Waaai)


(Evangeline: Riku raku ra rakku rairakku) (Ku Fei: Haaahai!)
(Evangeline: Iku zo Chachamaru) (Ku Fei: Aiyo~)
(Evangeline & Ku Fei: Uoo! Goh!)
(Evangeline: Uwa!) (Ku Fei: Gua~) (Evangeline: Nani?!)
(Yue: Naze watashi made… I, itai… Tegaken o shiranai hito desu. Itsuka… kono kari wa…)


Tatakai wa shinu ka ikiru ka
Togisumase Jaaku na kokoro (Yue: Kore ga koi no sen…)


Nee Masutaa Oshiete yo
Fukkin 1000-kai (Kazumi: Eee?!) (Yue: Muri desu!)
Jumon o tonaete yo
Shugyou wa houkago da Kitaete yaru


Nee Masutaa Oshiete yo
Kuridase tekken
Nee Masutaa Oshiete yo
Jumon o tonaete yo
Oshieteru jan! (Ku Fei: Majimeni yaru aru yo)

***

Mam do ciebie prośbę! Naucz mnie magii!
Chciałabym mieć większą moc, oh please!
Wszystkiego się boje, jestem taka nerwowa,
chciałabym być silniejsza, my Love!


W każdej walce, czy wygrywasz, czy przegrywasz,
jak tylko upadniesz wstań!


Proszę, Mistrzu, naucz mnie tego!
Uderzaj twardą pięścią! (Ku Fei: Pozwólcie mi pokazać przykład!)
Po prostu wypowiedz zaklęcie.
Wykończyć jednym ciosem; Porządnie! (Kazumi: Tak jeeest!) (Yue: Tak jeeeeest…)


Miłosnej naucz mnie magii!
Chcę zwrócić jego uwagę, Oh please! (Chachamaru: Aktywacja programu pokonywania barier)
Światło wypływa z mojej różdżki (Evangeline: Ruszaj)
To cudowne, My Dream! (Kazumi: Z tym mogę zdobyć świat!)


W każdej ofensywie, pięść zdecydowanie wygra.
Nie pokazywać miłości! (Chachamaru: Tak, Mistrzu)


Proszę, Mistrzu, naucz mnie tego!
Całkowita destrukcja (Evangeline: Hahahahahah!)
Po prostu wypowiedz zaklęcie.
Moc jest silniejsza. Nie pozwólmy im uciec. (Kazumi: Łoooi!) (Yue: Łoooooi…)


(Evangeline: Lik lak la lak lilak) (Ku Fei: Haya!)
(Evangeline: Ruszaj, Chachamaru) (Ku Fei: Aiyo~)
(Evangeline & Ku Fei: Ło! Gyh!)
(Evangeline: Uła!) (Ku Fei: Gua~) (Evangeline: Co?!)
(Yue: Dlaczego ja w tym uczestniczę… Boli… Ci ludzie nie wiedzą kiedy przestać. Któregoś dnia… To polowanie będzie…)


W każdej walce, czy zginiesz, czy przeżyjesz,
Hartuj nikczemne serca! (Yue: To miłosny czar…)


Proszę, Mistrzu, naucz mnie tego!
1000 brzuszków! (Kazumi: Cooo?!) (Yue: To niemożliwe!)
Po prostu wypowiedz zaklęcie.
Trening zaczyna się po szkole. Bądź moim trenerem!


Proszę, Mistrzu, naucz mnie tego!
Uderzaj twardą pięścią!
Proszę, Mistrzu, naucz mnie tego!
Po prostu wypowiedz zaklęcie.
Na pewno mnie tego nauczysz! (Ku Fei: Przyłożyć się do tego!)

***

* Część tekstu to oficjalne tłumaczenie polskiego wydawcy, Anime Virtual. Ja przetłumaczyłam resztę tekstu i starałam się wiernie oddać styl oficjalnego tłumaczenia. Mam nadzieje, że udało mi się to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz