26 marca 2009

Bleach, IM Toshiro Hitsugaya "This Light I See"



Tytuł: This Light I See (To Światło, Które Widzę)
Wykonawca: Romi Paku jako Toshiro Hitsugaya
Na życzenie Asty


tsumetai yokaze ga me ni sasari
kudaranai kioku ga afure dasu
togatta serifu wo sora ni hanachi
chi no aji no nokoru tsuba wo haita

"minna shinjyae" tte kuchiguse wo
aitsu wa kokoro kara kanashinda
mamorou to shite kizutsukeru chikara de
nani wo te ni shite yuku?

I believe in this light I see
tashika na hikari yo
sakebidasu ore wo michibiite kure

tsuyosa dake wo shinjite kita hibi
munashisa wo katsu tabi ni shitta
chippoke na kokoro de warau kara
mou sukoshi tsuyogatte isasete kure

"hitori de ikiru" tte kuchiguse ni
aitsu wa sabishisou ni hohoenda
wakarou to shite tsuki hanasu chikara de
nani wo te ni shite yuku?

I believe in this light I see
kodoku na hikari yo
kuruidasu ore wo dakishimete kure

ore no naka no ichiban yowai kakera ga
ten no hate e ichiban tsuyoi inori wo hanatsu

ore no naka no ichiban yowai kakera ga
yami no saki e ichiban tsuyoi omoi wo hanatsu
kokoro wo hanatsu
hikari wo hanatsu
I'm believing...

I believe in this light I see
tashika na hikari yo
sakebidasu ore wo michibiite kure

I believe in this light I see
kodoku na hikari yo
kuruidasu ore wo dakishimete kure



***



Zimny, nocny wiatr kłuje mnie w oczy
Bezużyteczne wspomnienia wracają
Ostre słowa uwolnione do nieba
I smak krwi pozostały w moich ustach

"Wszyscy zginęli" mam zwyczaj mówić

Ta osoba z prawdziwym smutkiem w sercu
Ta moc, która chroni cię przed zranieniem
Czy mogę to utrzymać?

Wierzę w to światło, które widzę
To absolutne światło
Woła mnie jak jestem prowadzony po ścieżce

Jedyną rzeczą w którą wierzyłem z dnia na dzień była siła
Ale puste zwycięstwa były wszystkim co miałem na końcu
Moje malutkie serce się zaśmiało
A to był dopiero mały pokaz odwagi

"Mogę żyć bez nikogo" mam zwyczaj mówić
Ta osoba z takim samotnym uśmiechem

Rozumie tą moc, którą ślepo odrzuciłem
Czy mogę to utrzymać?

Wierzę w to światło, które widzę
To samotne światło
Owija mnie w zamieszanie

Te najsłabsze części mnie samego są
Najsilniejszymi modlitwami uwolnionymi poza końcami nieba

Te najsłabsze części mnie samego są
Najsilniejszymi myślami, które uwalniam poza początkami ciemności
Uwalniam moje serce
Uwalniam to światło
Wierzę…

Wierzę w to światło, które widzę
To absolutne światło
Woła mnie jak jestem prowadzony po ścieżce

Wierzę w to światło, które widzę
To samotne światło
Owija mnie w zamieszanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz