29 marca 2009

Slayers NEXT, OP "Give a reason"


Tytuł: Give A Reason (Daj powód)
Wykonawca: Megumi Hayashibara
Na życzenie Mleka



memagurushii jikan no mure ga
Hashinukeru Machi wa Savanna
kawaru ga waru SYURU na NYUSU
asu ni nareba daremo wasureteru

ikiteiru ima ikiteiru
sonna naka de nanika wo motome
mogaku you ni Nukedasu you ni
Kono Chikara o Tameshite mitakute

kitto dokoka ni kotae aru
Umaretekita Kotae ga
Hitto wa Minna Sore o Motome
Yarusenai Nogasenai
Yume ni Mukau no

Kizutsukukoto wa Kowakunai
Dakedo Kesshite Tsuyokunai
Tada Nanimo Shinai mama de
kuyandari wa shitakunai
Here we go go hashiri tsudzukeru
dare ni mo tomerare wa shinai
mirai no jibun e to
Give a reason for life todoketai

hakari shirenai ooki na yami ga
oto wo tatete mukatte kite mo
asa ga kireba dareka ga ireba
kokoro ni aru zetsubou wa keseru

motto tsuyoku IMEJI shite
hohoendeiru jibun wo
shinjiteiru omoi sore ga
nani yori mo dare yori mo yume ni chikadzuku

GO-RU ni motaretari shinai
tatoe tadoritsuitatte
atarashii yume ga kitto
watashi no senaka osu kara
Here we go go hashiri tsudzukeru
dare ni mo tomerare wa shinai
mirai no jibun e to
Give a reason for life todoketai

kitto dokoka ni kotae aru
umarete kita kotae ga
hito wa minna sore wo motome
yarusenai nogasenai yume ni mukau no

kizutsuku koto wa kowakunai
dakedo kesshite tsuyokunai
tada nanimo shinai mama de
kuyandari wa shitakunai
Here we go go hashiri tsudzukeru
dare ni mo tomerare wa shinai
mirai no jibun e to
Give a reason for life todoketai



***



Natłok naszych pędzących czasów
biegnie przez miasto, sawannę.
Surrealistyczne wiadomości się zmieniają
a kiedy przyjdzie jutro wszyscy o nich zapomną.

Żyję, żyję teraz
szukając czegoś w tym życiu
Gdy się kręcę i wymykam,
Staram się sprawdzić jak silna jestem

Na pewno jest odpowiedź
Odpowiedź dla której się urodziliśmy
Wszyscy jej szukają
Wychodząc na przeciw
Marzeniom, których nie mogą mieć

Nie boję się zostać zranioną!
Ale nie jestem na to wystarczająco silna
Po prostu, robią coś
Nie chcę żałować samej siebie!
Wyruszamy! Ruszamy! Ciągle biegnę
Nikt mnie nie zatrzyma!
Chcę dosięgnąć...
daj powód by żyć ...przyszłej siebie

Nawet jeśli niewypowiedzianie wielkie ciemności
otoczą mnie i strasząc hałasem
Gdy przyjdzie jutro, gdy kogoś zobaczę
rozpacz w mym sercu zostanie wymazana

Tworząc silniejszy wizerunek samej siebie
Będąc w stanie się uśmiechać...
Wierzę w moje uczucia, to zbliża mnie do
moich snów bardziej niż cokolwiek, bardziej niż ktokolwiek

Nie spocznę na moim celu
nawet jeśli go zrealizuję
Bo nowy sen na pewno
znów pchnie mnie na przód!
Wyruszamy! Ruszamy! Ciągle biegnę
Nikt mnie nie zatrzyma!
Chcę dosięgnąć...
daj powód by żyć ...przyszłej siebie

Na pewno jest odpowiedź
Odpowiedź dla której się urodziliśmy
Wszyscy jej szukają
Wychodząc na przeciw
Marzeniom, których nie mogą mieć

Nie boję się zostać zranioną!
Ale nie jestem na to wystarczająco silna
Po prostu, robią coś
Nie chcę żałować samej siebie!
Wyruszamy! Ruszamy! Ciągle biegnę
Nikt mnie nie zatrzyma!
Chcę dosięgnąć...
daj powód by żyć ...przyszłej siebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz