28 marca 2009

Mahou Sensei Negima, IM Chisame Hasegawa "Suki ni natte mo e-yo"



Tytuł: Suki ni natte mo e-yo (Dobrze jest kochać mni-E)
Wykonawca: Yumi Shimura



SE-KA-I ga watashi no toujou o matte'ru
CHIU CHIU CHIU chu chu!
ima sugu suki ni natte e-yo

Click hitotsu de kyou mo koushite aeta nara
o-shaberi shiyou yo chanto CHATTO chotto MIRAKURU
hora hora CHIU ni chuumoku yon

"je-pegu" shashin de bibou o misetsukeru
CHIU CHIU CHIU chuchu!
anata o toriko ni shichau kara

(motto motto chiyahoya shite ne)
kyou mo asu mo AKUSESU shite ne

Shinsure sokuresu ecchi na kakiko wa dame dame
junjou FIRUTA de kegareta shikou buttobase
PURAIBEITO wa maruhi da yon

"kopipe" de SUMAIRU kaomoji de FINISSHU (^_-)-☆
CHIU CHIU CHIU chu chu!
nani yori jibun ga daisuki yo

(motto motto chiyahoya shite ne)
kyou mo asu mo AKUSESU shite ne

AIDORU Chiu wa muteki da byon!!!!!

SE-KA-I ga watashi no toujou o matte'ru
CHIU CHIU CHIU chu chu!
ima sugu suki ni natte e- yo

"Jii-eichi-ai-yuu" (= Chi-u)
watashi ga subete o shihai suru
CHIU CHIU CHIU chu chu!
kagayake shitataka na hohoemi

(motto motto chiyahoyashite ne)
motto motto AKUSESU shite ne

(shiro yo...)
shiro yo!



***



Ś-W-I-A-T czeka na moje wejście
Chiu Chiu Chiu chu chu!
Dobrze jest teraz mni-E kochać!

Przy pomocy jednego kliknięcia znów się spotykamy
Porozmawiajmy – nasz czat będzie cudowny
Hej, hej poświęcaj uwagę Chiu!

W JPEG’owej fotce, pokazuje swoje piękno
Chiu Chiu Chiu chu chu!
Bo sprawię, że będziesz moim więźniem

(Bardziej i bardziej, rozpieszczaj mnie)
Dzisiaj i jutro, odwieź moją stronę

Nowe wątki, szybkie odpowiedzi... ale bez zboczonych postów!
Z filtrem czystości, pozbędę się wszystkich brudnych myśli
”Prywatne części” są ściśle tajne!

Kopiuj, wklej uśmiech, kończę emotikonką (^_-)-☆
Chiu Chiu Chiu chu chu!
Kocham siebie bardziej niż cokolwiek innego!

(Bardziej i bardziej, rozpieszczaj mnie)
Dzisiaj i jutro, odwiedź moją stronę

Idolka Chiu jest bezkonkurencyjna!!!!!

Ś-W-I-A-T czeka na moje wejście
Chiu Chiu Chiu chu chu!
Dobrze jest teraz mni-E lubić!

"C-H-I-U"
Rządzę wszystkim
Chiu Chiu Chiu chu chu!
Błyszczę moim wymuszonym uśmiechem!

(Bardziej i bardziej, rozpieszczaj mnie)
Więcej i więcej, odwiedzaj moją stronę
(Rób to...)
Rób to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz