29 marca 2009

Tokyo Mew Mew, OP "My Sweet Heart"


Tytuł: My sweet heart (Mój kochany)
Wykonawca: Rika Komatsu
Na życzenie sakury



RIBON wo musunde waratte mitara
kawatta watashi ni nareta kigashita
chiisana yuuki ga jishin ni naru
anata ni aumade wasureteta

onnanoko wa minna muteki ni nareru tokubetsu na mahou shitteru no
It's show time!

Doki * Doki sasete ne
itsudemo TOKIMEKI tai no
iron na watashi misete ageru dakara
Motto * Motto sunao ni afureru
kono kimochi wo
anata ni todoketai yo
uke totte ne * my sweet heart

hikari no hanataba dakishimetara mabushii ashita ni kitto naru kara
ooki na risou ni todoku you ni kokoro no tsubasa wo habatakase

onnanoko wa minna kirei ni naru no
taisetsu na hito ni deattara
It's show time!

Uki * Uki suru you na hajimari kitaishiteiru
shiranai anata sagashitai yo motto
Zutto * Zutto chikaku de issho ni yume wo mitai ne
te to te wo tsunai da nara
fushigi da yo ne change my mind

It's show time!

Doki * Doki sasete ne itsudemo TOKIMEKI tai no
iron na watashi misete ageru dakara
Motto * Motto sunao ni afureru kono kimochi wo
anata ni todoketai yo
uke totte ne * my sweet heart



***



Związałam moje włosy wstążką i spróbowałam się uśmiechnąć.
Miałam wrażenie, że się zmieniłam.
Malutka część odwagi stała się pewnością siebie.
Zapomniałam o tym dopóki nie spotkałam ciebie.

Każda dziewczyna może stać się nieustraszona znając specjalny rodzaj magii!
Czas na pokaz!

Spraw by moje serce biło szybciej i szybciej,
zawsze pragnęłam poznać to uczucie!
Pokażę ci inną siebie, więc dlatego!
Stanę się bardziej i bardziej szczera
w okazywaniu tych uczuć.
Chciałabym by to cię dosięgło…
Czy nie mógłbyś tego zaakceptować? Mój kochany…

Jeśli mnie przytulisz ten bukiet światła stanie się oślepiającym jutrem dlatego
Moje zrealizowane pomysły są jak trzepoczące skrzydła mojego serca.

Każda dziewczyna może się stać piękniejsza
jeśli spotka swego ukochanego.
Czas na pokaz!

Moje podniecenie jest jak czekanie na rozpoczęcie czegoś!
Chcę odnaleźć więcej nieznanego ciebie!
Zawsze, zawsze, niedługo będziemy widzieć sny razem, prawda?
Jeśli złapiemy się za ręce.

Tajemnicze, prawda? Rozmyślam się...

Czas na pokaz!

Spraw by moje serce biło szybciej i szybciej,
zawsze pragnęłam poznać to uczucie!
Pokażę ci inną siebie, więc dlatego!
Stanę się bardziej i bardziej szczera
w okazywaniu tych uczuć.
Chciałabym by to cię dosięgło…
Czy nie mógłbyś tego zaakceptować? Mój kochany…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz