28 marca 2009

Mermaid Melody, Hanon's Song "Ever Blue"


"Wieczny błękit"
Wykonawca: Hitomi Terakado jako Hanon Hosho


Oto tatezu ni iro kaeteku
BEBII BURUU no sora wo mitsumetetara
Tooi kioku yomigaeru


Nee nanatsu no umi no mukou
Hora dareka ga naiteiru ki ga shite
Mune ga "KYUN" to setsunaku naru yo


Watashi wo tasukete...
Nanika ga shiraseru DESTINY
Hoshi no michibiki wo mune ni dakishimete


Sore wa EBAA BURUU kagayaku daisuki na ano umi yo
Mirai wo mamoru chikara wo ima atsumete
Aisubeki hito ga ite aisubeki basho ga aru
Kirameku aosa PYUA na kimochi no mama de mamoru tame ni


Kata narabete niji wo miteta
Moshi kotoba wo umaku tsutaetetara
Ima mo soba ni ita no ka na


Nee koi shite yume miru tabi
Hora... jibun wo suki ni naru ki ga shite
Sukoshizutsu otona ni natteku


Kaeritai nante...
Dare ni mo iwanai keredo
Kokoro ni wa MERODII itsumo nagareteru


Sore wa EBAA FURENDO ichiban taisetsu na mono dakara
Donna ni tsurai toki mo mamoritsudzukeru
Daisuki na hito ga ite daisuki na basho ga aru
Fushigi na aosa sore wa tengoku yori mo kirei na umi


Sore wa EBAA BURUU kagayaku daisuki na ano umi yo
Mirai wo mamoru chikara wo ima atsumete
Kibou ni nare


Sore wa EBAA FURENDO ichiban taisetsu na mono dakara
Donna ni tsurai toki mo mamoritsudzukeru
Kirei na umi

***

Wraz z dźwiękiem zmieniały się kolory
Jeśli spojrzysz w głębię błękitnego nieba
powrócą do ciebie dawne wspomnienia

Wiesz, czuję że za siedmioma morzami
czyjeś serce płacze
skowycząc z bólu

Proszę, uratuj mnie...
Coś, cokolwiek musi mnie powiadomić o moim przeznaczeniu
Zawrę kierownictwo gwiazd w mojej piersi


Świeci zawsze błękitem, tak jak moje ukochane morze
By chronić przyszłość zbiorę moc
dla ludzi i miejsc, które powinnam kochać
Błyszczący lazur, chcę zachować te czyste uczucia takimi jakimi są teraz

Oglądałam tęczę trzymając ramiona w górze
Jeśli mogłabym jakoś odpowiednio przekazać ci moje uczucia
Miejsce też by to zrobiło z twoją pomocą , tak przynajmniej myślę*


Wiesz, zakochując się i marząc razem
zaczynasz lubić siebie... prawda?
I powoli dorastasz


Chcieć wrócić do domu...
Nigdy nikomu tego nie mówię
ale ta melodia jest zawsze w moim sercu


Każdy przyjaciel powinien być najlepszym ponieważ to najdroższe nam osoby
Nieważne, że czasami to trudne, zawsze staraj się ich bronić
Ponieważ masz osoby i miejsca do kochania
To tajemniczy błękit... piękne morze ma w sobie więcej urody niż niebo


Świeci zawsze błękitem, jak moje ukochane morze
By chronić przyszłość zbiorę moc;
moje nadzieje zostaną nagrodzone


Każdy przyjaciel powinien być najlepszym ponieważ to najdroższe nam osoby
Nieważne, że czasami to trudne, zawsze staraj się ich bronić
Jakie piękne morze...

***

* linijka sprawiła mi problem, więc może być w niej błąd, look out

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz