26 marca 2009

Bleach, IM Gin "Sekai w Sude ni Azamuki no Ue ni"


"Świat istnieje już tylko dzięki oszustwom"
Wykonawca: Kouji Yusa jako Ichimaru Gin
Romaji et English: Miuzy
Ans. Zein


Kannin shite ya
Nigeru ga kachi ya
Iya yana sonna
Shinpai shitennen

Oh kora kowai wa
Ah kora ikan wa
Kora shanai wa
Sasuga ni sugoi wa

Oh kora hidoi wa
Miterarehen wa
Kawaisou yana
Tsuite oide ya
Shinpai nai de
Hora kore tabe ya
Ichimaru Gin ya
Yoroshuu tanomu wa

Tasuke ni kita yo
Yoku ganbatteta ne
Sazokashi kowakattarou
Mou daijoubu da

Wakaruyouni shitta
tsumori yattenkedo
Iya soudeshita ka
Ukkari shitotta
Omoroi ko yana
Kowanain ka?
Makeru yuun wa
shinu yuu imi yazo (Shinu yuu imi ya)

Gokigen ikaga
Kinisentoite ya
Hora boku to kimi to no
naka yanai no
Kowanaru yaro
Mada shinun ya yaro?
Shinasetaa nai hito
tasuketayaro ka?

Hate nanno koto yara?
Konai ogesana
Yo wakarimahen na
yuwahatteru imi ga (Ikorose shinsou)

Tasuke ni kita yo
Yoku ganbatteta ne
Sazokashi kowakattarou
Mou daijoubu da
Owari no kane wa
yukkuri kiite ne
Mou jiki kikarehen yo
Narun yakara

Donaishitan ya
Shinu de ano ko ga
Kedo sora wa ya ya
Sayonara gomen na (Bye bye)

Sekai wa sude ni
azamuki no ue ni
Taiyou no tategami ga
ashiato wo keshite ...

Sekai wa sude ni
azamuki no ue ni
Taiyou no tategami ga
ashiato wo keshite ...

***

Spokojnie;
ucieczka to zwycięstwo
Nie podoba mi się to
Martwię się

Och, to takie straszne
Ach, nie jest dobrze
Niestety, nie da rady -
Jest tak cudownie jak podejrzewałem

Och, to takie straszne;
Aż nie mogę patrzeć
Biedactwo
chodź ze mną
Nie martw się
Proszę, zjedz to
Nazywam się Ichimaru Gin
Miło mi cię poznać

Przybyłem ci na ratunek
Dałaś z siebie wszystko
Bałaś się, nieprawdaż?
Teraz będzie już dobrze

Bardzo się staram by wszystko zrozumieć chociaż
Teraz widzę już światło
Byłem nieostrożny
Interesujący
z ciebie dzieciak
Nie boisz się mnie?
Wiesz, przegrać
znaczy "umrzeć"

Jak się masz?
Nie przejmuj się
Spójrz, tak wyglądają
nasze relacje
Jesteś przerażony, mam rację?
Nie chcesz jeszcze umierać, prawda?
Uratowałem tych,
którzy nie chcieli umrzeć, czyż nie?

Przekonajmy się co to?
Przesadzasz
Nie rozumiem
o co ci chodzi

Przybyłem ci na ratunek
Dałaś z siebie wszystko
Bałaś się, nieprawdaż?
Teraz będzie już dobrze.
Słuchaj uważnie
dzwonu wybijającego koniec;
po tym
więcej już go nie usłyszysz

Co się stało;
dzieciak zginie,
a my tego nie chcemy
Żegnaj - wybacz.

Świat istnieje
już tylko dzięki oszustwom
Słoneczna grzywa
wymazuje ślady stóp...

Świat istnieje
już tylko dzięki oszustwom
Słoneczna grzywa
wymazuje ślady stóp...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz