29 marca 2009

Zombie-Loan, ED "Chain Ring"


Tytuł: Chain Ring (Pierścień z łańcucha)
Wykonawca: MUCC
Na życzenie Maruty-sama



boku tachiwa tsumibukaki KAIN utae yo iradatsu kokoro de
aimai na fusekai sekai no LINE
bokura wa waratteitai dake

kimi ga naku no nara
sou boku wa kono ame ni narou

ima

mirai souzou chouetsu wo
egaite ima shoudou wo zoukei e saisei e~
POCKET nejikonda te wa
nan datte tsukameru sa sousei e chouetsu shite~

hitogomi ni hajikareta koe tsuyosa wo motomeru namida ni
unmei to bokura tsunaida CHAIN
hagayui RING wo egaita

boku ga miemasu ka ne
koe ga todoite imasu ka

ima

mirai souzou chouetsu wo
kono te de kirisaiteyukou zoukei e saisei e~
mabuta wo akaku moyashite
kono me ni tobikonda sekai sousei e chouetsu shite~

rensa suru rasen no gankyou hakujaku to naru kokoro hikari wo negai wo
kousa suru ishiki no naka de yuuhatsu suru kimi e no omoi wo koete

mirai souzou chouetsu wo
egaite ima shoudou wo zoukei e saisei e~
POCKET nejikonda te wa
nan datte tsukameru sa sousei e kakusei e~

omoi wa kono sora takaku
negai ga bokura tsunaida unmei wo choetsu shite~
mirai eigou kyou netsu wo
idaite someageteikou kyoumei e mirai e~



***

Jesteśmy winni jak Kain; śpiewamy z poirytowanymi sercami
Na niejednoznacznej granicy między niewłaściwym a właściwym
My tylko chcemy się uśmiechać

Jeśli płaczesz
Wtedy tak, ja stanę się tym deszczem

Teraz

Stwórzmy transcendencję* w przyszłości
Narysuj teraz impuls ku modelowi, ku odrodzeniu
Twoje ręce tkwią w kieszeniach
Nie mogą nic złapać; przekraczając rozumem stworzenie świata

Głosy odbijają się od tłumów, dla łez, które chcą siły
Łańcuch połączył z nas przeznaczeniem
Narysowałem zdenerwowany pierścień

Widzisz mnie?
Czy mój głos cię dosięga?

Teraz

Stwórzmy transcendencję w przyszłości
Rozdzielę to mymi dłońmi ku modelowi, ku odrodzeniu
Świat spalił moje powieki czerwienią
I wskoczył w moje oczy, przekraczając rozumem stworzenie świata

Winowajca łączących się spirali; serce, które anemiczne płacze, "dlaświatła, dla życzenia"
Konsekwencje przecinają się wewnątrz, przezwyciężę dla ciebie pokusy
Stwórzmy transcendencję w przyszłości
Narysuj teraz impuls ku modelowi, ku odrodzeniu
Twoje ręce tkwią w kieszeniach
Nie mogą nic złapać; ku stworzeniu świata, ku przebudzeniu

Moje myśli są wysoko w niebie
Chcąc by połączyło nas transcendentalne przeznaczenie
Ta gorączka jest wieczna
Przytulę to i przefarbuję to, ku rezonansowi, ku przyszłości

***
* Trudne słowo. Radzę samemu poszukać go w słownikach bo ja tłumaczyć nie umiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz