29 marca 2009

Skip Beat! OP1 "Dream Star"


Tytuł: Dream Star (Wyśniona gwiazda)
Wykonawca: the generous
Na życzenie Sake-ry



kizukebasora ni wa osanai koro mita
ichiban ni hikaru ano hoshi ga hikattemiseta
yume wa yume datte akirameteta kana
tsuyoku kagayaita hoshi ni ima genki moratta

dare ka ni tayotte bakari datta
ano koro ni sayonara

sekai wa kaetemiseru mae o mireba
pinchi wa chansu ni kawaru
kodou ga kizamidashita mirai e to
mayoi o tsubasa ni kaetara
dare mo todokanai ano hoshi ni naru
Shining like a star

kowakunai nante uso ni naru keredo
tachimukau koto o yametari wa shinai yo kitto
korogaritsuzukeru risou to genjitsu
butsukariau hodo tsukurareru watashi no sonzai

tsumetai kaze mo kokochi ii ne
senaka o osareteku

tomadoi fukitobashite hashiridasu yo
yume o tsukande hayaku
miakita kako o sutete kimeta kara
watashi wa umare kawareru yo
dame na jibun sae ashita e no kagi

dare ka ni tayotte bakari datta
ano koro ja nai kara

sekai wa kaetemiseru mae o mireba
pinchi wa chansu ni kawaru
kodou ga kizamidashita mirai e to
mayoi o tsubasa ni kaetara
dare mo todokanai ano hoshi ni naru
Shining like a star



***



Kiedy będąc dzieckiem patrzyłam w niebo
W tą najjaśniejszą z wszystkich gwiazd
Myślałam, że marzenia to marzenia więc zostawiłam je w tyle
Ale ta gwiazda dała mi siłę by ruszyć dalej

Przywykłam do polegania na kimś

Ale teraz tym czasom mówię „żegnajcie”

Zamierzam zmienić świat!
Jeśli tylko spojrzę przed siebie każda przeszkoda zamieni się w szansę
Skacząc do rytmu życia
Rozkładam swe skrzydła i lecę ku przyszłości
Stanę się tą, której nikt nie może doścignąć
Błyszczę jak gwiazda!

Kłamałabym, jeśli powiedziałabym, że się nie boję
Ale mimo to, pewnie będę kroczyć moją drogę do zwycięstwa
A kiedy pomysły wyjdą z mej głowy i zderzą się z rzeczywistością
Obecna „ja” wszystko zrobi doskonale

Wiatr, nawet zimny, obdarza miłym uczuciem
Rozwiewając moje wątpliwości pcha mnie na przód

Zaczęłam biec tak szybko jak tylko potrafię
Szybka na tyle by złapać każdy sen w zasięgu mego wzroku
Postanowiłam porzucić moją znoszoną przeszłość
Nie, ja rodzę się ponownie
Klucz to błyszczącego jutra jest tylko mój

Przywykłam do polegania na kimś

Ale teraz tym czasom mówię „żegnajcie”

Zamierzam zmienić świat!
Jeśli tylko spojrzę przed siebie każda przeszkoda zamieni się w szansę
Skacząc do rytmu życia
Rozkładam swe skrzydła i lecę ku przyszłości
Stanę się tą, której nikt nie może doścignąć
Błyszczę jak gwiazda!

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że wrócił już Skip Beat. Uwielbiam to anime

    OdpowiedzUsuń