22 marca 2009

FullMetal Alchemist, OP2 "READY STEADY GO"




Tytuł: READY STEADY GO (Gotów, do startu, start!)
Wykonawca: L'Arc~en~Ciel


READY STEADY CAN'T HOLD ME BACK
READY STEADY GIVE ME GOOD LUCK
READY STEADY NEVER LOOK BACK
LET'S GET STARTED READY STEADY GO

Fukitonde yuku fuukei korogaru you ni mae e
Kurushimagire de mo hyouteki wa mou minogasanai

Ate ni naranai chizu yaite shimaeba ii sa
Uzumoreta shinjitsu kono te no hira de tsukamitorou

Muchuu de -hayaku- kakenukete kita
Urusai kurai ni harisakesou na kodou no takanari
Hibiite -yonde- iru kimi no koe
Koko de tachidomaru you na jikan wa nai sa
READY STEADY GO

Kazoekirenai kizu kakaekonde ite mo
Chotto ya sotto ja tamashii made wa ubawasenai

Ano oka no mukou de kimi ni deaeta nara
Nani kara hanasou sonna koto bakari omou yo

Muchuu de -hayaku- kakenukete kita
Urusai kurai ni harisakesou na kodou no takanari
Hibiite -yonde- iru kimi no koe
Koko de tachidomaru you na jikan wa nai sa
READY STEADY GO

READY STEADY CAN'T HOLD ME BACK
READY STEADY GIVE ME GOOD LUCK
READY STEADY NEVER LOOK BACK
LET'S GET STARTED READY STEADY GO

Kokoro wa -hashiru- ano sora no shita
Karamawarisuru kimochi ga sakebidasu no o tomerarenai
Kimi made -todoke- kitto ato sukoshi
Atsuku hizashi ga terasu kono michi no mukou
READY STEADY GO
PLEASE TRUST ME



***



Gotów, do startu, nie można mnie zatrzymać.
Gotów, do startu, życz mi powodzenia.
Gotów, do startu, nigdy nie patrz wstecz.
Zaczynajmy, gotów, do startu, start!

Krajobrazy przede mną zmieniają się tak szybko jakby spadły
Nawet jeżeli jestem zrozpaczony, nie stracę już celu z oczu

Mapa, która zawodzi powinna być spalona
Swymi dłońmi dosięgnę ukrytą prawdę

Przybyłem tu biegnąc jak oszalały, -szybko-
Mój puls wydaje się tak ogłuszający jakby wybuchł,
Twój głos odbija się w mej głowie –krzyczy-
Nie ma czasu, by ciągle tu siedzieć,
Gotów, do startu, start!

Nawet jeżeli na ciele mam niezliczone rany,
Nie sprzedam swojej duszy tak łatwo

Na drugiej stronie tego wzgórza, jeśli tylko mógłbym cię spotkać
Myślałbym tylko o tym od czego zacząć rozmowę

Przybyłem tu biegnąc jak oszalały, -szybko-
Mój puls wydaje się tak ogłuszający jakby wybuchł,
Twój głos odbija się w mej głowie –krzyczy-
Nie ma czasu by ciągle tu siedzieć,
Gotów, do startu, start!

Gotów, do startu, nie można mnie zatrzymać.
Gotów, do startu, życz mi powodzenia.
Gotów, do startu, nigdy nie patrz wstecz.
Zaczynajmy, gotów, do startu, start!

Moje serce -bije- pod tym niebem
Nie mogę zatrzymać moich bezowocnych uczuć od krzyku
Na pewno -dogonię- cię za chwilkę
Po drugiej stronie tej drogi, którą oświetla gorące słońce
Gotów, do startu, start!
Proszę, zaufaj mi…

2 komentarze:

  1. W tym tekście obyło się bez błędów natury gramatycznej czy też stylistycznej. Jednak udało mi się znaleźć z tym zachwycającym tłumaczeniu kilka braków w (ukochanej przez wszystkich) interpunkcji:
    „Nawet jeżeli jestem zrozpaczony nie stracę już celu z oczu”---> przed „nie stracę”
    „Nie ma czasu by ciągle tu siedzieć,”---> przed „by”
    „Nawet jeżeli na ciele mam niezliczone rany”---> po „rany”

    OdpowiedzUsuń