21 marca 2009

Sailor Moon, IM Usagi&Mamoru "You are just my love"


Tytuł: You are just my love (Jesteś tylko moją miłością)
Wykonawca: Mitsuishi Kotono (Usagi Tsukino) i Toru Furuya (Mamoru Chiba)
Na życzenie Phoenixiss



Usagi:
Tsuki akari miageru sora ni
Anata wo ukabete...

Mamoru:
Me wo tojite
Kimi no namae wo sasayaku yo

Usagi:
Namida wa marude suishou no sazanami
Samishisa mune ni michite yuku

Oboje:
Tatoe donna ni tooku ni
Hanarete mo My Love...
Kokoro wa ima hitotsu ni kagayakeru

Usagi:
You're Just My Love

Soba ni ite mitsumeai tai
Negai wo kanaete...

Mamoru:
Ude no naka kimi wo dakishime
Nemuri tai

Usagi:
Onaji yoru ni kanashimi wakachiai
Ai wo shinjite itai kara

Oboje:
Tatoe donna ni kizu tsuki
Naitatte My Love...
Futari naraba egao ni nareru kara

Mamoru:
You're Just my Love

Chór:
my love...you're... my love... you're... my love

Oboje:
Donna ni tokoou ni
Hanarete mo My Love...
Kokoro wa ima hitotsuni kagayakeru

Donna ni kizu tsuki
Naitatte My Love...
Futari naraba egao ni naneru kara
You're Just my Love


***

Usagi:
Spójrz na niebo oświetlone blaskiem księżyca
I zobacz swój obraz tutaj...

Mamoru:
Zamykam swe oczy
I szepczę twoje imię

Usagi:
Łzy są jak zamienione w kryształ
Moje serce przepełnia samotność

Oboje:
Mimo tego jak bardzo
jesteśmy rozdzieleni, Moja miłości…
Nasze serca lśnią teraz jak jedno

Usagi:
Jesteś tylko moją miłością

Chcę być razem z tobą, by inni to widzieli
Proszę, spełnij me życzenie...

Mamoru:
Chcę zasnąć,
trzymając cię w mych ramionach

Usagi:
...Ponieważ chcę się podzielić naszym smutkiem
tej samej nocy, i uwierzyć w miłość

Oboje:
Mimo tego jak bardzo jesteśmy zranieni
I płaczemy, Moja miłości...
Jeśli jesteśmy sobą, jesteśmy w stanie się uśmiechać

Mamoru:
Jesteś tylko moją miłością

Chór:
moją miłością...jesteś... moją miłością... jesteś...moją miłością

Oboje:
To jak bardzo
jesteśmy rozdzieleni, Moja miłości…
Nasze serca lśnią teraz jak jedno
Nie ważne jak wiele ran jeszcze odniesiemy
i będziemy płakać, Moja miłości…
Jeśli jesteśmy sobą, jesteśmy w stanie się uśmiechać
Jesteś tylko moją miłością

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz