21 marca 2009

Sailor Moon Sailor Moon S, ED "Tuxedo Mirage"


Tytuł: Tuxedo Mirage (Iluzja Tuxedo)
Wykonawca: Peach Hips
Słowa: Naoko Takeuchi
Muzyka: Akiko Kosaka
Kanji: WikiMoon

Zdejmuję gwiezdne kolczyki
i wkładam je do puzderka w kształcie sierpa Księżyca.
Cóż mam zrobić? Moje serce, moje serce jest przepełnione.
Choćby sztuczne ognie stały się gwiazdami,
A miłość zniknęłaby w ciemnościach
Proszę, nie przerywaj tego pocałunku.
Twój aksamitny zapach całą mnie porwał.
Nasze serca spotkały miłość w tej galaktyce.

Gdy rozłożysz swój nocny płaszcz, będzie się mienił kolorami tęczy.
Kocham cię bardziej i bardziej
Iluzjo Tuxedo
Iluzjo Tuxedo

Dźwięki kanarkowej pozytywki
powoli ucichają.
Cóż mam zrobić? Moje serce, moje serce jest przepełnione.
Choćby moje łzy stały się gwiazdami,
A ta karuzela zniknęła
Proszę, nie przerywaj tego pocałunku.

Chcę byś otulił mnie swym aksamitnym spojrzeniem.
Nasze serca przysięgły sobie miłość w tej galaktyce.

W burzy płatków kwiatów przytul mnie czule.
I nigdy przenigdy nie odchodź
Iluzjo Tuxedo

Gdy rozłożysz swój nocny płaszcz, będzie się mienił kolorami tęczy.
Kocham cię bardziej i bardziej
Iluzjo Tuxedo
Iluzjo Tuxedo

***

mikazukino SHA-RE ni
hoshi no PIASU hazushite
doushiyou mune ga mune ga ippai
hanabi ga hoshi ni natte mo
koi ga yami e kiete mo
onegai yo KISU o yamenaide

BIRO-DO no kaori de nusunde mo ii
kono HA-TO ginga de deatta koi yo

yofuke no MANTO hirogereba niji-iro
motto motto aishiteru
TAKISHI-DO MIRA-JU
TAKISHI-DO MIRA-JU

KANARIA no ORUGO-RU
sotto FEIDO AUTO
doushiyou mune ga mune ga tsumaru no
NAMIDA ga hoshi ni natte mo
kaiten mokuba kiete mo
onegai yo KISU o yamenaide

BIRO-DO no shisen de tsutsumaretai no
kono HA-TO ginga de chikatta koi yo

hanabira no arashi dakishimete yasashiku
zutto zutto kienaide
TAKISHI-DO MIRA-JU

yofuke no MANTO hirogereba niji-iro
motto motto aishiteru
TAKISHI-DO MIRA-JU
TAKISHI-DO MIRA-JU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz