20 kwietnia 2009

FullMetal Alchemist, OP3 "UNDO"


Tytuł: UNDO (ROZWIĄZAĆ)
Wykonawca: Cool Joke




Tooku Tooku Omoi hatenaku
Futari ga Mujaki ni waratteta
Ano koro ni modoreru nara...

Konagona ni kudaketa
garasu zaiku no you na
Omoide no kakera wo atsumeteru
Daiji na mono wa itsudatte
Nakushite kara kizuku yo

Kimi ga inai sekai wa
Maru de JIGSAW PUZZLE
Eien ni kaketa mama mikansei
Dare ni mo kimi no kawari nante
Nareru hazu wa nai kara

Dou ka Dou ka Jikan wo tomete
Kimi no omokage wo kono mune ni kizandekure
Moshi mo Moshi mo Yurusareru nara
Subete wo gisei ni shite mo ii
Ano egao wo mou ichido...

Genjitsu to iu kusari ni
Bokutachi wa tsunagarete
Yumemiru koto sae mo kanawazu ni
Soredemo sagashi-tsuzuketeru
Yami wo terasu hikari wo

Tooku Tooku Omoi hatenaku
Futari ga Mujaki ni waratteta ano koro e
Dou ka Dou ka Jikan wo tomete
Kimi no omokage wo kono mune ni kizandekure
Moshi mo Moshi mo Yurusareru nara
Subete wo gisei ni shite mo ii
Ano egao wo mou ichido...

Mou ichido...

***

Moje odległe, odległe myśli są niepowstrzymane
Jeśli nie mogę wrócić do tamtych czasów,
W których ty i ja niewinnie się śmieliśmy…

Zbieram fragmenty moich wspomnień,
Które rozbiły się na kawałki
Jakby były ze szkła.
Zawsze zdajesz sobie sprawę, co jest dla ciebie ważne
Dopiero gdy to tracisz

Świat bez ciebie
Jest jak puzzle
Gdzie jest wiecznie puste miejsce, czegoś brakuje
Bo to niemożliwe jest,
By ktoś cię zastąpił

Proszę, proszę zatrzymaj czas
I wyryj swoje oblicze w mym sercu
Jeśli, jeśli zostanie mi wybaczone,
Wtedy będę mógł poświęcić wszystko
Dla tego uśmiechu, jeszcze raz…

Jesteśmy połączeni przez
Łańcuch zwany “rzeczywistością”
Nawet nie spełniliśmy naszych marzeń,
Ale ciągle będziemy szukać
Tego światła, które w ciemności lśni

Moje odległe, odległe myśli są niepowstrzymane
Dla tamtych czasów, w których ty i ja niewinnie się śmieliśmy…
Proszę, proszę zatrzymaj czas
I wyryj swoje oblicze w mym sercu
Jeśli, jeśli zostanie mi wybaczone,
Wtedy będę mógł poświęcić wszystko
Dla tego uśmiechu, jeszcze raz…

Jeszcze raz...

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że już zamieściliście teksty piosenek z nowej serii Fullmetal Alchemist

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie tylko w długości telewizyjnej ale jak tylko wyjdą single to można się spodziewać pełnych wersji. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne tłumaczenie, napisane z sensem i zużyciem odpowiednich wyrażeń. Tutaj także nie doszukałam się niczego do poprawek, oprócz interpunkcji:
    „W których ty i ja niewinnie się śmieliśmy…”---> przed „w których”
    „Zawsze zdajesz sobie sprawę co jest dla ciebie ważne”---> przed „co” i po „ważne”
    „Bo to niemożliwe jest”---> po „jest” lub zmieniłabym na „Bo to nie jest możliwe”
    „Jeśli, jeśli zostanie mi wybaczone”--> po „wybaczone”
    „Nawet nie spełniliśmy naszych marzeń---> po „marzeń”

    OdpowiedzUsuń