14 kwietnia 2009

ef - a tale of melodies, OP "ebullient future" (English ver.)



"niespokojna przyszłość"
Wykonawca: ELISA



Love, I’ve got to feel it
If you put your trust in me
I know what my life would be
Oh, you are all I ever need

I try to hear what you say
So I pray
But you’re fading away
Don’t go and break my fragile heart
We won’t fall apart
‘Cause you’re my only star

I wonder why my tears come at night
Calling you, so like a little child
All the things you have in mind
I wish I could see your insides

I feel alone and empty
You’re far, that’s why I can’t bear to be
Move on, but it’s not that easy
Oh, don’t you know I still believe

No one can stand in your way
Here I stay
There’ll be another day
Won’t cry and get rid of scars
Always in my heart
Gotta find a way to start

How am I supposed to know what’s right
Missing you, and I do lose my mind
Just wanna be by your side
I will wait for your love and smile

I’ve been thinking of you, my dream…
Every time I take a breath, feel brand new
Open up your heart with my key
Oh, can’t you hear my heartbeat

My love, you’ve got to feel it
And if we put our trust in you and me
You know what our lives would be
Oh, you are the one I believe

***

Miłość - muszę ją poczuć
Jeśli mi zaufasz
Wiem jakie będzie moje życie
Och, jesteś wszystkim czego potrzebuję

Próbuję usłyszeć co mówisz
Dlatego się modlę
Ale ty znikasz
Nie odchodź i nie łam mojego delikatnego serca
Nie rozdzielą nas
Ponieważ jesteś moją jedyną gwiazdą

Zastanawiam się czemu płaczę tylko w nocy
I wołam cię jak dziecko
Te wszystkie rzeczy, które masz w głowie...
Chciałabym umieć je odczytać

Czuję się samotna i pusta
Jesteś tak daleko i dlatego nie mogę znieść swego istnienia
"Iść naprzód" - to nie jest tak prosto
Och, czy ty wiesz, że ja nadal wierzę?

Nikt nie stanie ci na drodze
Tutaj stoję ja
Nadejdzie nowy dzień
Nie będę płakać i pozbędę się blizn z mego serca
Zawsze moim sercu
Znajdę sposób, by zacząć od nowa

Skąd mam wiedzieć, że robię dobrze?
Tęsknię za tobą i wariuję
Chcę po prostu być z tobą
Będę czekać na twoją miłość i uśmiech

Myślałam o tobie, mój śnie...
Za każdym razem gdy biorę wdech czuję się odrodzona
Otwórz swoje serce moim kluczem
Och, czy słyszysz bicie mego serca?

Moja miłość - musisz ją poczuć
Jeśli zaufamy nam obojgu
To wiesz jakie będą nasze życia
Och, ty jesteś tym, któremu ufam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz