13 kwietnia 2009

One Piece, IM Sanji (w/ Nami & Vivi) "GIRLS ni Kubbitake"



Wykonawca: Hirata Hiroaki jako Sanji, dodatkowo Okamura Akemi jako Nami i Misa Watanabe jako Vivi



Datte ore tte SUUPAA GUREETO mei kokku
Michi o akete moraou ka, abareru dake no kinniku heddo
Hyakunen hae-- yo, ore no aite ni wa
Manpuku ni natte kara
Ototoikiyagare

"Ara, Sanji-kun
Kyou no MENYUU wa nani kashira?" (Ah, Nami-san!)
"Shinbun totte kureru?" (YESSIR!)
"Ashi ga tsukareteru no yo ne--" (Yorokonde!)

Ore no hitomi ga haato no toki wa
Nani wa naku to mo
Hanashi ni nannee
Utsukushisa ni wa kachime ga nai sa, "Chotto nani kakko tsuketen no?"
Ah, mata kono ai ni kubittake

Saredo ore tte supesharu suge-- ze mei KOKKU
Amaku minai de moraou ka, ikasama shokuzai uru SHOPPU
Sennen hae-- yo, ore o damasu ni wa
Idenshi REBERU nara mokkai yarinaose

"Sanji-san kyou wa kaidashi?" (Aa, Vivi-chan!)
"Kono osakana kawaii wa korosanaide" (Oose no toori ni)
"E? Kohitsuji tte kodomo nan desho?" (Ima, kaeshite kima-su)

Ore no hitomi ga haato no toki wa
Nani ga okite mo
Nan ni mo mienai
Kokoro no ugoki sore koso ga aato, "Sanji-san, dou ka shita?"
Aa, mata kimi dake ni kubittake


***

Dlatego, że jestem niesamowicie utalentowanym szefem kuchni
chcesz ze mną walczyć? Ty bezmózgi mięśniaku
Jesteś sto lat do tyłu by być moim przeciwnikiem
Po tym gdy dostaniesz już swoją "porcję'
twój żołądek będzie jęczał z bólu


"Ach, Sanji-kun! Co mamy dziś w menu?" (Aaach, Nami-san!)
"Przyniesiesz mi gazetę?" (TaaakJest!)
"Już nie mogę, nogi mnie bolą..." (Z przyjemnością!")

Kiedy w miejsce moich oczu pojawiają się serca
Nieważne o czym właśnie mówisz
Ja nie słyszę nic
Jestem całkowicie zniewolony przez taką urodę "Chwileczkę, a w tym jak wyglądam?"
Aaach, znów miłość całkiem zwaliła mnie z nóg

Jestem niesamowicie utalentowanym szefem kuchni, tyle że teraz poza nią
Kpisz sobie z mnie? Ty pogięty zdzierco
Jesteś tysiąc lat do tyłu by mnie wykołować
Musisz zacząć ponownie od najniższego poziomu by mi dorównać

"Sanji-san, idziesz dziś na zakupy?" (Aaach, Vivi-chan!)
"Ta rybka jest taka słodka, nie zabijaj jej, dobrze?" (Jak sobie życzysz!)
"Hę? Niby czemu się jej słuchasz?!" (Już idę z powrotem!)

Kiedy w miejsce moich oczu pojawiają się serca
Nieważne co się dzieje
Ja nie widzę nic
Ruch mego serca to czysta sztuka "Sanji-san, mógłbyś, proszę?"
Aaach, nawet więcej - jestem w tobie zakochany bez opamiętania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz