13 kwietnia 2009

One Piece, IM Luffy "Wanted!"



"Poszukiwany!"
Wykonawca: Tanaka Mayumi jako Monkey D. Luffy



WANTED! WANTED! Sekaichuu no nakama-tachi!
WANTED! WANTED! Sekai ichi no iikanji!
Omae dareda?
Ore, Monkey D. Luffy
Kaizoku-ou ni naru otoko!

Saishyo ni atta toki, pin to kitanda
Omae wa ore tto, "nakama" ni narutte

Saishyo ni mita yume o kanaetainda
Jishin ga aruna. hitori jya muri datte

Nanimo mienai umi no mannaka
Totetsumo nakute, atama ni kuru kedo
Dakara kitto, nani ka ga aruunda
Totetsumo nakutte, sungoi yatsu ga!

WANTED! WANTED! Sekaichuu no nakama-tachi!
WANTED! WANTED! Sekai ichi no daibouken!
Niku kuwasero
Ore, Monkey D. Luffy
Kaizoku-ou ni naru otoko!

Natte iwaretatte, shinjiterunda
Omae wa ore no, "nakama" dakarana

Nani ga sugoi katte, deaeta koto sa
Ijippari nara daremo makechyainai

Daremo shiranai umi no hate ni wa
Mochi kirenakute, koboreru yume ga...
Dakara kitto, aini ikanakya
Mochi kirenakute, kiechyau maeni

WANTED! WANTED! Sekaichuu no nakama-tachi!
WANTED! WANTED! Sekai ichi no iikanji!
Omae dareda?
Ore, Monkey D. Luffy
Kaizoku-ou ni naru otoko!

WANTED! WANTED! Sekaichuu no nakama-tachi!
WANTED! WANTED! Sekai ichi no daibouken!
Niku kuwasero
Ore, Monkey D. Luffy
Kaizoku-ou ni naru otoko!


***

Poszukiwany! Poszukiwany! Przyjaciele z całego świata!
Poszukiwany! Poszukiwany! Uczucie najlepsze na świecie!
Kim jesteś?
Ja jestem Monkey D. Luffy!
Gość, który zostanie Królem Piratów!

Od razy gdy cię zobaczyłem, pomyślałem
"Na pewno zostaniemy przyjaciółmi!"

Chcę spełnić pierwsze marzenie o jakim pomyślałem
Ostrożnie, bo wiem, że sam nie dam rady

Środek morza rozciągającego się hen
To jest niesamowite- strasznie mnie nakręca
Z pewnością coś tam jest
Coś niewiarygodnie super!

Poszukiwany! Poszukiwany! Przyjaciele z całego świata!!
Poszukiwany! Poszukiwany! Największa przygoda na całym świecie!
Chcę mięsa!
Jestem Monkey D. Luffy!
Gość, który zostanie Królem Piratów!

Nieważne co inni o tobie mówią ja tam zawsze w ciebie wierzę
Ponieważ jesteś moim nakama
Wiesz co jest fajne? To, że się spotkaliśmy
Jeśli chodzi o siłę woli to pod tym względem powalam wszystkich na kolana

Koniec oceanu, którego nikt nie rozumie
jest wypełnione marzeniami, które nie mogą czekać
Więc jak najszybciej muszę do nich dotrzeć
bo w końcu znikną

Poszukiwany! Poszukiwany! Przyjaciele z całego świata!
Poszukiwany! Poszukiwany! Uczucie najlepsze na świecie!
Kim jesteś?
Ja jestem Monkey D. Luffy!
Gość, który zostanie Królem Piratów!

Poszukiwany! Poszukiwany! Przyjaciele z całego świata!
Poszukiwany! Poszukiwany! Największa przygoda na całym świecie!
Chcę mięsa!
Jestem Monkey D. Luffy!
Gość, który zostanie Królem Piratów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz