11 kwietnia 2009

Ouran Koukou Host Club, IM Hitachiin Brothers "Bokura no Love Style"


"Nasz Styl Kochania"
Wykonawcy: Suzumura Kenichi jako Hitachiin Hikaru i Fujita Yoshinori jako Hitachiin Kaoru



[Hikaru:]
kimi no miteru me no mae
hoka no ko to no oshaberi
Oh No, No, No

waza to misetsukeru no wa
shite hoshikute yakimochi
Oh Yes, Yes, Yes

My darling please ai ni wa
My darling please sukoshi no

[Both:]
shougai aru to motto
moeagaru mono

sore ga bokura no love style
ai no katachi sa love style
I need you, I want you, Forever
kore ga futari no love style
doko made datte love style
you are mine, I’m yours, forever
Only you, love you

[Kaoru:]
sukoshi yarisugita ka na?
maji de okoraseta ka na?
Oh No, No, No

dakishimete ageru kara
nakanaori wo shiyou yo
Oh Yes, Yes, Yes

My darling please kizuna wa
My darling please fuan wo

[Both:]
norikoete koso tsuyoku
fukaku naru mono

sore ga bokura no love style
tsukisusumu no sa love style
I need you, I want you, Forever
kore ga futari no love style
itsumade datte love style
you are mine, I’m yours, forever
Only you, love you

***

[Hikaru]
Dokładnie pod twoim nosem
bezczelnie flirtuję z innymi dziewczynami
Och nie, nie, nie...

Robię to specjalnie;
prowokuję scenę zazdrości z twojej strony
Och tak, tak, tak...

Kochanie... Proszę, miłość...
Kochanie... Proszę, czy masz jej dla mnie trochę?

[Razem]
Gdy pokazują się przeszkody
robi się ciekawiej, ogień miłości jest większy

Taki jest nasz Styl Kochania
Styl Kochania w kształcie miłości
Potrzebuję cię i pragnę, na zawsze
Taki jest nasz Styl Kochania
Styl Kochania, który nie ma ograniczeń
Należysz do mnie - ja do ciebie. Na zawsze...
Tylko ciebie, kocham tylko ciebie

[Kaoru]
Przesadziłem?
Uraziłem cię?
Och, nie, nie nie...

Przytulę cię-
wybaczysz mi, prawda?
Och, tak, tak, tak...

Kochanie...Proszę, nasz związek...
Kochanie...Proszę, jest szczególny...

[Razem]
Jest tak silny i głęboki,
że pokonuje wszelkie trudności

Taki jest nasz Styl Kochania
Styl Kochania, który popycha nas naprzód
Potrzebuję cię i pragnę, na zawsze
Taki jest nasz Styl Kochania
Styl Kochania, który nie zmieni się bez względu na wszystko
Należysz do mnie- ja do ciebie. Na zawsze...
Tylko ciebie, kocham tylko ciebie.

***

Zastanawiam się tylko, czy śpiewają to do siebie czy niekoniecznie...

2 komentarze: