25 kwietnia 2009

Axis Powers Hetalia ED "Marukaite Chikyuu" ver. Italy



"Narysuj kółko - to Ziemia!"
Wykonawca: Daisuke Namikawa jako Włochy Północne



Nee Nee PAPA WAIN wo choudai
Nee Nee MAMA Nee Nee MAMA

Mukashi ni tabeta BORONEEZE no
Ano aji ga wasurerarenain daaaa

Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu Boku Hetalia

Marukaite chikyuu
Jitto mite chikyuu
Hyotto shite chikyuu Boku Hetalia

Aa hitofude de mieru subarashii sekai

Nagagutsu de kanpai da Hetalia

Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu Boku Hetalia

Marukaite chikyuu
Hatto shite chikyuu
Funzori kaette chikyuu Boku Hetalia

Aa hitoyude de nakeru shiawase no Recipe

Yume no CHAKKU zenkai da Hetalia!

HEIHEI FRATELLO pasta wo choudai
tsuide ni SORELLA yude toite kudasai
OIOI nonno hewa ga ee~ wa
HAIHAI BAMBINO (boku no tama deshuka?)
guigui papa WAIN mo choudai

nee nee mama nee nee mama
mukashi ni tabeta BORONEEZE no
ano aji ga wasurerarenainda!

Hetalia! Hetalia!
Hetare Hetalia!

Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu Boku Hetalia

Aa hitofude de mieru subarashii sekai

Nagagutsu de kanpai da Hetalia

aa sekaijuu ni nemuru shiawase no Recipe

nagagutsu de kanten na Hetalia!

***

Hej, hej Tato, daj mi wina!
Hej, Hej Mamo, Hej, Hej Mamo!

Nie mogę zapomnieć smaku
Tego Bolognese, które jadłem wczoraj

Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj Kółko - to Ziemia! Jestem Hetalia!

Narysuj kółko - to Ziemia!
Pogap się trochę - to Ziemia!
To chyba Ziemia! Jestem Hetalia!

Aaach, wspaniały świat, który można namalować!

Wznieśmy toast naszymi butami! Hetalia!

"Aaach... jestem głodny. Chcę pastę*..."

Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj Kółko - to Ziemia! Jestem Hetalia!

Narysuj kółko - to Ziemia!
Cofnij się - to Ziemia!
Połóż się - to Ziemia! Jestem Hetalia!

Aaach, z pędzlem stworzysz przepis, który sprawi, że popłaczesz się z radości
("Makaron jest al dente**")
Zamek do worka z marzeniami został otwarty! Hetalia!

Hey, hej Bracie, daj mi pasty!
Jak już tu jesteś Siostrzyczko to zagotuj wodę!
Hej, hej Dziadziu - pokój jest świetny!
Tak, tak Dziecko (to dla mnie?)
Gul-gul, Tata też pije wino

Hej, hej Mamo, hej, hej Mamo!
Nie mogę zapomnieć smaku
Tego bolognese, które jadłem wczoraj

Hetalia! Hetalia!
Żałosny Hetalia!

Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj Kółko - to Ziemia! Jestem Hetalia!

Aaach, wspaniały świat, który można namalować!

Wznieśmy toast naszymi butami! Hetalia!

Aaach, uśpiony przepis na radość na świecie

Podróż w naszych butach! Hetalia!

***

* A pasta to angielskie określenie spaghetti jakby kto pytał.
** "przepyszny"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz