25 kwietnia 2009

Antique Bakery, ED "Life goes on ~side D~"


Tytuł: Life goes on ~side D~ (Życie toczy się dalej ~strona D~)
Wykonawca: CHEMISTRY
Na życzenie Mleka



Kanashii toki ni “kanashii” to tsugeru no wa yowaitte koto kana
Tsurai toki ni “tsurai” to uchi akete ii kana

I’ve just got to believe.
Yami ga semari ikiba ushinatta toshitemo
Ima wa kimi ga soba ni iru mayowazu ni fumi dasu n da

Nagashita namida wa kitto hikaru kesshou e to kawaru
Yasashiku tsutsunde I’ll be with you.
Kimi ga oshiete kureta jibun rashiku aru koto o
Dakara donna toki mo shinjite susumu yo
Life goes on.

Boku ga kimi ni shite agerareru kototte nani ga arun darou
nigate na koto nara takusan aru to iu noni

I am to be with you.
Kimi no kotoba futo omoidashite unazuku
Hoshi ga tsukame sou na yoru owaranu ai o chikao

Nagashita namida wa kitto hikaru kesshou e to kawaru
Furueru kokoro de You’re by my side.
Kono koe ga todoka zuni akirame sou ni natte mo
Nigitta te dake wa hanasazu susumu yo
Life goes on.

Kimi to deaete yokatta

Kaze wa taezu ugoite bokura no senaka wo osu yo
Toki ga nagarete mo You’re my sweet heart.
Mabataku hoshi no mukou yume mita mirai egakou
Dakara sono toki wa isshoni iyou yo
Life goes on.

***

Ciekaw jestem będę słaby pokazując ci kiedy czuję “smutek”
Czy mogę ujawnić kiedy mam “złamane serce”?

Właśnie uwierzyłem.
Jestem zgubiony bo otaczają mnie ciemności.
Nie waham się by zrobić krok na przód bo jesteś teraz ze mną.

Łzy, które roniłem z pewnością staną się błyszczącymi kryształami.
Delikatnie chwytam twą dłoń, będę przy tobie.
Nauczyłeś mnie jak wierzyć w siebie.
Więc zawszę wierzą gdy idę na przód.
Życie toczy się dalej.

Próbuję się z domyślić co ja rzeczywiście dla ciebie robię
Wygląda na to, że są rzeczy, których nie potrafię

Jestem by być z tobą.
Pamiętam twoje słowa i potakuję
Tamtej nocy, gdy gwiazdy były na wyciągnięcie ręki, obiecaliśmy sobie wieczną miłość.

Łzy, które roniłem z pewnością staną się błyszczącymi kryształami.
Z trzepoczącym sercem, jesteś przy mnie.
Nawet jeśli nie słyszysz mojego głosu i chcesz się poddać
Nigdy nie puszczę twojej dłoni gdy ruszę naprzód
Życie toczy się dalej.

Cieszę się, że cię spotkałem

Wiatr nigdy się nie zatrzymuje I pcha nas naprzód
Wraz z upływem czasu, jesteś moim kochaniem.
Po drugiej stronie migoczących gwiazd wyśnimy sobie przyszłość
Więc nieważne co, będziemy razem gdy nadejdzie czas
Życie toczy się dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz