14 kwietnia 2009

Trinity Blood, OP "Dress (bloody trinity mix)"


"Sukienka"
Wykonawca: BUCK-TICK
Ans. Shimizu-san


Kagami no mae de kimi to madoromu usubeni no yubisaki
Sono te wa fui ni yowasa o misete kuchibiru o fusaida
Ano hi kimi to yakusoku o kawashita
Ima wa futari omoidasezu ni

Taikutsu na uta ni mimi o katamuke mado no soto mitsumeru
Boku wa doresu o matoi odotte miseyou kurutteru kai oshiete
Itsuka kaze ni sarawarete yuku darou
Ima wa futari omoidasezu

Boku wa naze kaze no you ni kumo no you ni ano sora e to ukabu hane ga nai naze
Hoshi no you ni tsuki no you ni subete tsutsumu ano yoru e to shizumu hane ga nai aa

Wasurenaide ai afureta ano hibi
Kimi no kao mo omoidasezu ni
Itsuka kaze ni kakikesarete yuku darou
Ima wa futari omoidasezu

Boku wa naze kaze no you ni kumo no you ni ano sora e to ukabu hane ga nai naze
Hoshi no you ni tsuki no you ni subete tsutsumu ano yoru e to shizumu hane ga nai aa

Boku wa naze kaze no you ni kumo no you ni ano sora e to ukabu hane ga nai naze
Kono ai mo kono kizu mo natsukashii ima wa itoshikute itamidasu aa

***

Drzemię razem z tobą naprzeciw lustra; twoje delikatnie czerwone odciski palców
Twoje dłonie nagle ukazały swoją słabość i to zamknęło ci usta
Tamtego dnia wymieniłem z tobą obietnice
Teraz już nie umiemy ich przywołać

Przychylasz uszu do trywialnej piosenki wpatrując się w okno
Ubiorę sukienkę i pokażę ci jak tańczę; zwariowałem czy co? Powiedz mi
Któregoś dnia porwie mnie wiatr, nieprawdaż?
Teraz nie możemy sobie przypomnieć

Dlaczego nie mam skrzydeł by unieść się na niebie, tak, jak może wiatr, tak, jak mogą chmury; Czemu?
Czy nie mam skrzydeł, by zanurzyć się w te noc, opatulającą wszystko jak gwiazdy, jak księżyc? Aach...

Nie zapomnij tych dni wypełnionych miłością
gdy nie mogłem przywołać obrazu twojej twarzy
Któregoś dnia wymaże je wiatr, nieprawdaż?
Teraz nie możemy sobie przypomnieć

Dlaczego nie mam skrzydeł by unieść się na niebie, tak, jak może wiatr, tak, jak mogą chmury; Czemu?
Czy nie mam skrzydeł, by zanurzyć się w tę noc, opatulającą wszystko jak gwiazdy, jak księżyc? Aach...

Dlaczego nie mam skrzydeł by unieść się na niebie, tak, jak może wiatr, tak, jak mogą chmury; Czemu?
Ta miłość, ta rana - takie są do siebie podobne. Teraz są urocze i sprawiają ból, aach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz