14 kwietnia 2009

Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, IN "Lost my music"



"Straciłam moją muzykę"
Wykonawca: Aya Hirano jako Suzumiya Haruhi



Hoshizora miage Watashi dake no hikari oshiete
Anata wa ima doko de Dare to iru no deshou?

Tanoshikushiteru koto omou to Samishiku natte
Issho ni mita shinema hitorikiri de nagasu

Daisuki na hito ga tooi
Toosugite nakitaku naru no
Ashita me ga sametara
Hora kibou ga umareru kamo Good night!

I still I still I love you!
I’m waiting waiting forever
I still I still I love you!
Tomaranai no yo Hi!!

Nemuri no fuchi de Yume ga kureru omoide no One day
Anata no kotoba ni wa Sukoshi uso ga atta

Hanasanai yo to kimi dake da to
Dakishimeta no ni
Yakusoku ga fuwari to kurai yoru ni kieta

Daisuki na hito yo itsumo
Itsu made mo sagashite shimau
Kitto me ga samete mo
Mada maboroshi o kanjitai Morning

I lost I lost I lost you!
You’re making making my music!
I lost I lost I lost you!
Mou aenai no? No!

Daisuki na hito ga tooi
Toosugite nakitaku naru no
Ashita me ga sametara
Hora kibou ga umareru kamo Good night!

Daisuki na hito ga tooi
Toosugite nakitaku naru no
Kitto me ga samete mo
Mada maboroshi o kanjitai Morning

I still I still I love you!
I’m waiting waiting forever
I still I still I love you!
Tomaranai no yo
I still I still I love you!
I’m waiting waiting forever
I still I still I love you!
Mou aeru yo ne? Ne!!

***

Spójrz na rozgwieżdżone niebo i opowiedz mi o moim własnym świetle
Gdzie teraz jesteś? I z kim?

Gdy myślę o radości to ogarnia mnie smutek
Włączam film, który kiedyś obejrzeliśmy razem

Ten, którego kocham jest daleko stąd
Zbyt daleko i dlatego chce mi się płakać
Gdy obudzę się jutrzejszego ranka
Spójrz, może narodzi się nadzieja, Dobranoc!

Ciągle, Ciągle Kocham Cię!
Czekam, Czekam Wiecznie!
Ciągle, Ciągle Kocham Cię!
Nie Przestanę, Hej!

W głębi snu moje marzenie daje wspomnieniom "jeden dzień"
A w twoje słowa wkradło się kilka kłamstw

Mimo że objąłeś mnie
Mówiąc "Nie puszczę cię" i "Jestem tylko twój"
Przysięga cichutko rozpłynęła się w ciemnej nocy

Zawsze szukam go;
Tego, którego kocham
Jestem pewna, że nawet gdy już obudzę się
Nadal będę chciała czuć tę iluzję, Dzień Dobry

Straciłam, Straciłam, Straciłam Cię!
Ty Tworzysz Moją Muzykę
Straciłam, Straciłam, Straciłam Cię!
Czy Spotkamy Jeszcze Się? NIE!

Ten, którego kocham jest daleko stąd
Zbyt daleko i dlatego chce mi się płakać
Gdy obudzę się jutrzejszego ranka
Spójrz, może narodzi się nadzieja, Dobranoc!

Zawsze szukam go;
Tego, którego kocham
Jestem pewna, że nawet gdy już obudzę się
Nadal będę chciała czuć tę iluzję, Dzień Dobry

Ciągle, Ciągle Kocham Cię!
Czekam, Czekam Wiecznie!
Ciągle, Ciągle Kocham Cię!
Nie Przestanę
Ciągle, Ciągle Kocham Cię!
Czekam, Czekam Wiecznie!
Ciągle, Ciągle Kocham Cię!
Spotkamy Się Jeszcze, Prawda? Prawda!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz