13 kwietnia 2009

One Piece, MOV2 IN "Ready!"



"Gotowa!"
Wykonawca: Folder5



Kotoba dake ja tsutawaranai tsutaekirenai
Kokoro ga karada oikoshite
Ima sugu kimi ni aitai yo
Chotto datte matterannai
Mayonaka no hodou toiki o koorasete

READY TO, STEADY GO hashiridashita
Omoi wa furusupiido de
Tsuyoku hayaku takanaru kodou
setsuna sa aa tomaranai
LOVIN' YOU, LOVIN' ME kasoku tsuite
Kontorouru dekinai yo
Umareta te no kono itoshisa o
Todoketai nagaruboshi

Hajimete da ne kazoku ja naku tomodachi ja naku
Konna ni chikaku ni kanjiteru
Itsudemo kimi ni aitai yo
Motto ippai gyutto daite
Hoshizora no benchi kuuki ga furueteta

READY TO, STEADY GO afuredashita
Omoi ga hitotsu ni natte
Kobore ochiru sono shunkan ni
Negai o aa kanaete
LOVIN' YOU, LOVIN' ME mune ni himeta
Hikari wa honmono dakara
Zutto zutto kagayakihanatsu
Eien no nagareboshi

Kotoba dake ja tsutawaranai tsutaekirenai
Kokoro ga karada oikoshite
Ima sugu kimi ni aitai yo
Datte zettai matterannai
Osaekireru hodo hanba ja irarenai

READY TO, STEADY GO hashiridashita
Omoi wa furusupiido de
Tsuyoku hayaku takanaru kodou
Setsuna sa aa tomaranai
LOVIN' YOU, LOVIN' ME kasoku tsuite
Kontorouru dekinai yo
Umareta te no kono itoshisa o
Todoketai nagaruboshi

***

Same słowa nie wystarczą, nie dadzą się tak łatwo zrozumieć
Moje uczucia wychodzą z mego ciała
Chcę cię zobaczyć właśnie teraz
i nie mogę czekać dłużej
Show o północy zapiera mi dech w piersiach

Gotowe, do biegu, start- uczucie
zaczęło biec z maksymalną prędkością
Moje serce bije mocny i szybko
Moja samotność nie ustanie
Kochasz mnie, kocham cię, startuje
nie może być kontrolowana
Spadająca gwiazda chce
dostarczyć to nowo narodzone znaczenie

To nas pierwszy raz gdy nie jesteśmy jak przyjaciele czy rodzina
Czuję twoją bliskość
Chcę być z tobą cały czas
Przytul mnie mocniej
Niebo drżało na ławce pod gwieździstym niebem

Gotowe, do biegu, start- zwyciężające uczucie staje się jednością
w momencie kiedy wypłynie
Proszę, niech spełni me życzenie
Kochasz mnie, kocham cię, światło ukryte
w moim sercu jest prawdziwe
Wieczna spadająca gwiazda, która
będzie świecić zawsze

Same słowa nie wystarczą, nie dadzą się tak łatwo zrozumieć
Moje uczucia wychodzą z mego ciała
Chcę cię zobaczyć właśnie teraz
i nie mogę czekać dłużej
Nie mogę się uspokoić; nie w obliczu mych wrzących uczuć.

Gotowe, do biegu, start- uczucie
zaczęło biec z maksymalną prędkością
Moje serce bije mocny i szybko
Moja samotność nie ustanie
Kochasz mnie, kocham cię, startuje
nie może być kontrolowana
Spadająca gwiazda chce
dostarczyć to nowo narodzone znaczenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz