14 kwietnia 2009

Sukisyo!, OP "Just a Survivor"


Tytuł: Just a Survivor (Tylko jeden ocalały)
Wykonawca: Tatsuhisa Suzuki




kurayami ni me wo hiraite
tesaguri no mama de
ima arukidasu nda

arifureta kotoba ja naku
sotto senaka wo oshite kureta ne

motomete mo ushinatte mo shou ga nai
deaeta kiseki uketomete...

ima Survivor
unmei wa "arugamama" ja nai
shinjirareru mono mitsuketa nara
aragau nda, tsukinuke nda! sono mukou he... (Find out the way)
kizu mo itami mo sono mama ni aruite iku

obieteta surechigau hibi
dareka wo kizutsuke
uragitteku koto

hitori de wa furerarenai
nukumori ga aru to oshiete kureta ne

sugisatta kanashimi mo yorokobi mo
wakeaeru koto ga dekiru nara

ima Believer
omoi demo "arugamama" de ii
ai subeki mono ni utaitai kara
soko ni aru nda, kokoro nanda! todoku basho wa... (Show me the way)
ayamachi sae mo uketomete aruite iku

te wo nobasu sono saki ni
sagashiteta tatta hitotsu no kotae ga, kitto...

ima Survivor
yume ja nai nda! "arugamama" ja nai
shinjirareru mono mitsuketa nda
sugu kie nda, me wo hanase na! sono shunkan wo... (Find out the way)
kizu mo itami mo sono mama ni aruite iku

***

Otwieram oczy w ciemności
Teraz zaczynam iść
Cały czas szukając swej drogi

Bez oklepanych tekstów
Delikatnie klepnąłeś mnie w plecy, nie?

Szukałem i traciłem, nie mogę zrobić już nic
Pogodzę się z cudem, który spotkałem...

Teraz ocalałem
Przeznaczenie nie zostanie “takie jak teraz”
Jeśli znajdę co w co będę mógł wierzyć
Będę walczył, pokonam przeszkody! Na drugą stronę... (Dowiedz się o drogę)
Mimo ran i bólu będę szedł dalej

Gdy nie rozumiałem ludzi, bałem się,
mogę kogoś zranić
lub zdradzić

Mówiłeś mi, że było tu ciepło,
którego nie wyczuje jedna osoba, nie?

Jeślibyśmy mogli dzielić nasze
stare smutki i radości ...

Teraz wierzę
Moje wspomnienia są dobre “takie jak teraz”
Bo chcę śpiewać osobie którą kocham
To tutaj, to miejsce w którym powinno być moje serce (Pokaż mi drogę)
Godząc się ze swoimi błędami, idę dalej

Wyciągam rękę ku tej przyszłości
To tylko ta jedyna odpowiedź, której szukałem, na pewno...

Teraz ocalałem
To nie sen! To nie zostanie “takie jak teraz”
Znalazłem coś w co mogę wierzyć
To zaraz zniknie, nie odwracaj wzroku! W tamtej chwili… (Dowiedz się o drogę)
Mimo ran i bólu, idę dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz