13 kwietnia 2009

One Piece, IM Usopp "Usopp*Drop"



"Cukierki*Usoppa"
Wykonawca: Kappei Yamaguchi jako Usopp



Ore wa Usopp!
CAPTAIN Usopp!
Soo yonde kure
Hokori takaki
CAPTAIN Usopp
Motto, motto tataeruga ii!

Taikutsuna kimi tachi e, Usopp!
Okuri monno da
COLORFUL na ohanashi, DROP!
Aka, aoi, kiiro da

Kyo bara no shimauma o mitakotto ga aruzeh!
Mochi hado no same ni atta kotto arukai?
Yaiba ga CHARMING na VAMPIRE wa dou?
Shinjitsu yori mo amakute yasashii Usopp*DROP

Ore wa Usopp!
CAPTAIN Usopp!
Kimi no kokkoro o GET!
Kando naki
CAPTAIN Usopp
Motto, motto bikurishite kure!

Taisetsu na tomodachi e, Usopp!
Wakete ageyoo
Tobikiri no ohanashi, DROP!
Yoridori kimi dori da

Chigezura no akachan ga umareta rashii zoh!
Kujira no onakani machi ga aru rashii zoh.
Darenimo yuunayo, ore wa Kami-sama tto mabidachi nandaze.
Yume tto yaboo ga tarinai toki ni wa Usopp * DROP

Ore wa Usopp
CAPTAIN Usopp
Soo yonde kure
Hokori takaki
CAPTAIN Usopp
Motto, motto, tataeruga ii!
Tataeruga ii! Tataeruga ii!

Usopp*DROP!
Usopp*DROP!!

***

Jestem Usopp!
Kapitan Usopp!
Tak na mnie wołajcie! Wspaniały
Kapitan Usopp!
Jeszcze! Wychwalajcie mnie jeszcze!

Dla wszystkich znudzonych gości...Usopp!
Prezent dla ciebie
Historyjki i bajki niczym kolorowe cukierki!
Czerwone, niebieskie i żółte!

Widziałem kiedyś zebrę w cętki!
Spotkaliście może rekina z super delikatną skórą?
Albo wampira z powalającym uśmiechem?
Cukierki Usoppa są lepsze i słodsze niż prawda!

Jestem Usopp!
Kapitan Usopp!
Podbiję twoje serce!
Nigdzie nie przestaję tego robić!
Kapitan Usopp!
Więcej! Zdziw się bardziej!

Do najdroższych przyjaciół...Usopp!
Podzielę się z tobą
moimi najlepszymi bajkami-cukierkami!
Wybieraj, te są limonkowe!

Słyszałem o dziecku, które miało brodę!
Wiecie, jest takie miasto w brzuchu wieloryba!
Nikomu nic nie mówcie ale...ja i Bóg to starzy kumple!
Jeśli brakuje ci marzeń bądź ambicji łap
jeden z cukierków Usoppa!

Jestem Usopp!
Kapitan Usopp!
Nazywajcie mnie tak! Wspaniały
Kapitan Usopp!
Jeszcze! Wychwalajcie mnie jeszcze!
Jeszcze! Wychwalajcie mnie jeszcze!

Cukierki*Usoppa!
Cukierki*Usoppa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz