14 kwietnia 2009

I Ogłoszenie Parafialne :P


Ciara: Nareszcie! Po wielu trudach związanych z poprawianiem tłumaczeń Syrene... znaczy, przerzucaniem utworów i zakładek - jesteśmy! Nowy serwer, nowe możliwości (oni sami mi układają tytuły alfabetycznie!), "nowy" team. Załoga uszczupliła się o jedną osobę, ale nadal wymiatamy tak samo jeśli nie bardziej.
Kunoichi: Eeee... Tego no... Wracamy do pracy z podwójną energią i zapałem. W pierwszej kolejności zrobimy stare requesty ale wciąż czekamy na nowe! Cały czas czekamy na nowy nagłówek (Ja chcę pannę Węgierkę!!!) i cały czas coś tam poprawiamy! A! I tym razem ja liczę teksty więc błędów nie będzie!
Ciara: Przestań wytykać na każdym kroku, że jestem humanem...
Kunoichi: Mogę pocieszyć, że klasy matematyczne za to liczyć nie umieją :P
Faust: Obie jesteście bezdennie głupie.
W związku z przejściem na Blogspota zmieniło się parę rzeczy...

1. Nie ma tu Księgi Gości dlatego wygenerowałam specjalnego posta do zamówień pod wdzięcznym tytułem ~Koncert Życzeń~ (prawa autorskie należą do Kunoichi). Odsyłam na lewą stronę - tam już wszystko jest napisane.
2. Razem z trzecią tłumaczką pozbawiłyśmy się grafika. Dlatego liczymy na dobre serca użytkujących władających Mocą FotoSzopa czy Dżimpa.
3. Przy niektóych zakładkach w linkach jest gwiazdeczka (Shining Star!). Oznacza to, że zakładka istnieje, ale nie ma tam żadnych tłumaczeń. TAK, running gag z Pretty Guardian Sailor Moon nadal ma się dobrze....

Chyba nie ma nic więcej... tak sądzę przynajmniej. Ach! Niedługo dojdą jeszcze zakładki Tenkuu no Escaflowne i Saiyuki.
W takim razie: wracamy do tłumaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz