25 kwietnia 2009

Axis Powers Hetalia ED "Marukaite Chikyuu" ver. Germany


"Narysuj kółko - to Ziemia!"
Wykonawca: Yasumoto Hiroki jako Niemcy
Romaji: Zgadnijcie kto? Kunoichi <3



Oi oi Vati biiru o choudai
Oi oi Mutti, Oi oi Mutti
Mukashi ni tabeta wurst no
Ano aji ga wasurerarenain da

Marukaite chikyuu Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu Ore wa Doitsu
Marukaite chikyuu Jitto mite chikyuu
Hyotto shite chikyuu Ore wa Doitsu

Aa hitofude de mieru subarashii sekai
Asobi ni mo souji ni mo shinken da
"Sewa no yakiru yatsu nanka wa hottoite, kyou dake wa ore ga shuyaku da!"

Marukaite chikyuu Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu Ore wa Doitsu
Marukaite chikyuu Hatto shite chikyuu
Funzori kaette chikyuu Ore wa Doitsu

Aa hitoyude de nakeru shiawase no Recipe
"Yume o chouzeme ni shita nochi"
Kuro kushou hureba kanpeki da! Geki uu maa!

Hei, hei Bruder biiru o choudai
Tsuide ni Schwester tsuide kurenaika
Oi, oi Opa heiwa ga ichiban
Ii ko da Baby "kimi no tame ni mo da"
Oi oi Vati chiizu mo choudai
Oi oi Mutti, Oi oi Mutti
mukashi ni tabeta wurst no
ano aji ga wasurerarenainda!

Himitsu no shumi wa Kuchen tsukuri
"Kuchen... Otto, shikkei"

Marukaite chikyuu Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu Ore wa Doitsu
Aa hitofude de mieru subarashii sekai
Asobi ni mo souji ni mo shinken da

Aa sekaijuu ni nemuru shiawase no Recipe
Gaido hon katate ni micchiri to danken da
"Ijou!"

***

Hej, hej Tato, daj mi piwa
Hej, hej Mamo, Hej, hej Mamo
Nie mogę zapomnieć smaku
Tej kiełbasy*, którą jadłem wczoraj

Narysuj kółko - to Ziemia! Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj kółko - to Ziemia! Jestem Niemcy!
Narysuj kółko - to Ziemia! Dobrze się jej przyjrzyj - to Ziemia!
Nagle to Ziemia! Jestem Niemcy!

Aaach, jaki wspaniały światy można zobaczyć za tylko jednym pociągnięciem pędzla!
Czy to zabawa czy sprzątanie - biorę się za nie poważnie!

"Zapomnijcie o tym problematycznym facecie - przynajmniej dziś ja prowadzę!"

Narysuj kółko - to Ziemia! Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj kółko - to Ziemia! Jestem Niemcy!
Narysuj kółko - to Ziemia! Cofnij się - to Ziemia!
Połóż się - to Ziemia! Jestem Niemcy!

Aaach, wystarczy zagotować by stworzyć przepis, który sprawi, że popłaczesz się z radości
("Ta kiełbasa jest jak marzenie")
Wystarczy szczypta pieprzu i będzie smakować genialnie!

Hej, Hej Bracie, daj mi piwa
Siostro - polej proszę
Dziadku, pokój jest najważniejszy
Drogie dziecko - to także dla ciebie
Hej, hej Tato, daj mi też trochę sera
Hej, Hej Mamo, Hej, Hej Mamo
Nie mogę zapomnieć smaku
Tej kiełbasy, którą jadłem wczoraj

Moim sekretnym hobby jest pieczenie placków!
"Ciasto <3... O, przepraszam, mój błąd..."

Narysuj kółko - to Ziemia! Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj kółko - to Ziemia! Jestem Niemcy!
Aaach, jaki wspaniały światy można zobaczyć za tylko jednym pociągnięciem pędzla!
Czy to zabawa czy sprzątanie - biorę się za nie poważnie!

Aaach, na świecie śpi gdzieś przepis na radość!
Z przewodnikiem w dłoni zwiedźmy go porządnie!
"Koniec!"

***

* Tego wurściku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz