25 kwietnia 2009

Axis Powers Hetalia, IM Włochy Płd. "Oishii☆Tomato no uta"


Tytuł: Oishii☆Tomato no uta (Piosenka o Pysznych☆Pomidorach)
Wykonawca: Daisuke Namikawa jako Włochy Południowe
Romaji oraz część przekładu wedle angielskiego tłumaczenia halcyonjazz z Hetalia Community


"Ej, Hiszpania! W tym roku też mieliśmy niezłe zbiory pomidorów, ty kretynie!

Buono pomidor, buono! Pomidor
buono buono, uu! Pomidor!
Czerwony na dole, zielony na górze, Pomidor-dor-dor! Hmm!

W moim makaronie są pomidory!
I na mojej pizzy są pomidory!
Mój uroczy, czerwony tesoro, kocham pomidory!

ALE
Kiełbasa i kartofle to wymysł szatana!
Mój młodszy brat to je i robi się bardziej i bardziej macho!
Co Naporitan robi w kuchni japońskiej, ty zdrajco!!!

"AAAAA! TO FRANCJA! RATUJ MNIE, TY CHOLERNY DRANIU!!!"

("Nie zostawiaj mnie samego, debilu…”)

Dam ci jeszcze jednego! Dam ci tego pięknego!
Zjedz pysznego pomidora i zatańcz ze mną! (Amore!)

Buono pomidor, buono! Pomidor
buono buono, uu! Pomidor!
Ci vediamo! Ach, Romano!
Południowe Włochy!

"Aaaa.... Zgłodniałem! A jeszcze daleko do końca…"

Buono pomidor, buono! Pomidor
buono buono, uu! Pomidor!
Czerwony na dole, zielony na górze, Pomidor-dor-dor! Hmm!

Hiszpania je przywiózł!
Przywiózł je z Ameryki!
Narodowy tesoro mojego kraju, kocham pomidory!

ALE
Miłości nie można tylko deklamować
Zawsze trzymam lampkę wina z błyszczącymi oczami
Kurde, śliczna dziewczyna właśnie dała mi kosza!

"AAAAAAAAA! CHOLERA! ZAWSZE TYLKO MNIE WYBIERAJĄ NA CEL!”

("Hiszpanio, ty idioto, choć już i uratuj mnie…!”)

Buono pomidor, buono! Pomidor
buono buono, uu! Pomidor!
Morze Śródziemne też! O sole mio!
Południowe Włochy!

Może nie pomagam w domowych obowiązkach
A mój młodszy brat może jest lepszy w sztuce i handlu
I może czasem mam ptasi móżdżek…

Ale ja...! Ale ja...!! CHIGIIIIIIII---!!!

Buono pomidor, buono! Pomidor
buono buono, uu! Pomidor!

Buono pomidor, buono! Pomidor
buono buono, uu! Pomidor!

Uno! Due! Tre! Dai!

Dam ci jeszcze jednego! Dam ci tego pięknego!
Zjedz pysznego pomidora i zatańcz ze mną! (Amore!)

Buono pomidor, buono! Pomidor
buono buono, uu! Pomidor!
Ci vediamo! Ach, Romano!
Południowe Włochy!

***

"oi supein, kotoshi mo tomato ga takusan toreta zo, kono yaro!"

boono tomato boono! tomato
boono boono uu! tomato!
aka agete midori sagete tomatomatomato hn!

pasuta ni wa tomato daro
pisha ni mo tomato daro
miwaku no akai tesoro tomato daisuki

demo
vurusuto ya jagai mo nanka jadou da
otouto mo tabedashite muki-muki muki-mu
naporitan wa nihon ryouri nanda kono yaro!

"hyaaaa! furansu da! mamore! kon chikushou me!!"

"hitori ni suruna yo kono yaro..."

kimi ni mo hitotsu ageru kireina no wo hitotsu ageru
oishii tomato tabete boku to odorou (amore!)
boono tomato boono! tomato
boono boono uu! tomato!
chi vediamo a romano
minami itaria

"aa... onaka suita zo! souji owan nee na..."

boono tomato boono! tomato
boono boono uu! tomato!
aka sagete midori agete tomatomatomato hn!

supein ga motte kita
amerika kara motte kita
taiyou no kuni no tesoro tomato daisuki

demo
ai wa katarebai itte mon janai zo
wain katate ni itsumo gira-gira gira-gi
sakki kawaii ko ni mushi sareta zo kono yaro!

"HYAAAAAAA!!! chikushou!! itsumo ore bakkari nerai agatte!"

"supein no yaro, tasuke ni koi yo...!"

boono tomato boono! tomato
boono boono uu! tomato!
chichukai mo o sore mio
minami itaria

kaji wa anmari kyou janai kedo
otouto no ga e ya boueki tokui dakeredo
tama ni tori ni made baka ni sareru kedo

ore datte...! ore datte...! CHIGI-------!!

boono tomato boono! tomato
boono boono uu! tomato!
boono tomato boono! tomato
boono boono uu! tomato!

uno due tore dai!

kimi ni mo hitotsu ageru kireina no wo hitotsu ageru
oishii tomato tabete boku to odorou (amore!)

boono tomato boono! tomato
boono boono uu! tomato
chi vediamo a romano
minami itaria

***

Żeby nie zaśmiecać tłumaczenia gwiazdkami:

Naporitan - japońska podróba spaghetti

Włoszczyzna:
Buono - dobry
tesoro - skarb
Amore! - Kochanie!
Ci vediamo! - Do zobaczenia!
O sole mio! - Moje słońce!
Uno! Due! Tre! Dai! - Raz! Dwa! Trzy! Dalej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz