13 kwietnia 2009

One Piece, IM Robin "My Real Life"



"Moje Prawdziwe Życie"
Wykonawca: Yuriko Yamaguchi jako Nico Robin



Kono bashou ni mo
Shizuku no you ni toki wa ochite
Shizuka ni rekishi hajimatta yuku

Watashi wa ima
Anata no koe wo kikou toshite
Mimi wo sumashita

Aa, zutto mae kara
Koushi takkata
Itsuwari no nai
Jibun de aruite itai

RIO PO-NEGURIFU watashi no
Eien ni tsuzuku shinjitsu sagashitai
MY REAL LIFE
Tsumugarete yuku
Ooinaru toki no katasumi de

Me wo tojite wa
Omoi wo haseru toki no kodama
Kanata no negai setsunaku hibiku

Watashi wa ima
Zawaremeku kokoro toorisugite
Tadori suita

Aa, katachi aru mono
Kiette yuku kedo
Soko ni atta negai wa
Kesenai mono

RIO PO-NEGURIFU watashi ga
Watashi de aru tame no imi wo chigashiteta
MY REAL LIFE
Hajimari no uta
Ooinaru yume no katasumi de

RIO PO-NEGURIFU watashi no
Eien ni tsuzuku shinjitsu sagashitai
MY REAL LIFE
Tsumugarete yuku
Ooinaru toki no katasumi de

***

W tym miejscu
Czas kapie jak krople wody
Cichutko historia wciąż się rozpoczyna

Teraz ja,
By móc usłyszeć twój głos
Natężam słuch...

Ach, w przeszłości zawsze
Załatwiałam sprawy w ten sposób
Bez kłamstw
Chcę podążać po swojemu

Rio Poneglyph, moja
Wieczna prawda, chcę szukać
Mego Prawdziwego Życia
Kręci się
W zakątku rozległego czasu

Kiedy zamknę oczy
Echo czasu wypełnionego moimi myślami
Boleśnie zagłusza to życzenie

Teraz ja
Przechodzę przez moje wzruszone serce
I walczę

Ach, rzeczy posiadające kształt
Znikną, ale
Życzenie, które tam było
To coś co nigdy nie zblednie

Rio Poneglyph, ja
Szukałam znaczenia bycia sobą
Moje Prawdziwe Życie
To pieśń początku
Zakątek wspaniałego marzenia

Rio Poneglyph, moja
Wieczna prawda, chcę szukać
Mego Prawdziwego Życia
Kręci się
W zakątku rozległego czasu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz