25 kwietnia 2009

Higurashi no naku koro ni, IN "- you - Visionen im Spiegel"


Tytuł: - you - Visionen im Spiegel (- ty - Wizje w Lustrze)
Wykonawca: Yuduki




Anata wa ima doko de nani o shite imasu ka?
Kono sora no tsuzuku basho ni imasu ka?

Ima made watashi no kokoro o umete ita mono
Ushinatte hajimete kizuita
Konna ni mo watashi o sasaete kurete ita koto
Konna ni mo egao o kureteita koto

Ushinatte shimatta daishou wa totetsumonaku ooki sugite
Torimodosou to hisshi ni te o nobashite mogaku keredo
Maru de kaze no you ni surinukete todokisou de todokanai

Kodoku to zetsubou ni mune o shimetsukerare
Kokoro ga kowaresou ni naru keredo
Omoide ni nokoru anata no egao ga
Watashi o itsumo hagemashite kureru

Mou ichido ano koro ni modorou
Kondo wa kitto daijoubu
Itsumo soba de waratteiyou
Anata no sugu soba de...

Anata wa ima doko de nani o shite imasu ka,
Kono sora no tsuzuku basho ni imasu ka?
Itsumo no you ni egao de ite kuremasu ka?
Ima wa tada sore o negai tsuzukeru.

Anata wa ima doko de nani o shite imasu ka,
Kono sora no tsuzuku basho ni imasu ka?

***

Gdzie teraz jesteś i co teraz robisz?
Czy jesteś tam gdzie niebo ciągle trwa?

Straciłam to co grzebałam w mym sercu do teraz
I zauważyłam po raz pierwszy
To jak bardzo mnie wspierałeś
To jak wiele razy dawałeś mi uśmiech

Cena straty tego jest o wiele za wysoka
Zdesperowana wyciągam dłonie i walczę by znów to odkryć ale…
Wyślizguje mi się jak wiatr, wydaje się, że dosięgam ale nie…

Moją pierś ściskają samotność i rozpacz
A moje serce pęka
Ale twój uśmiech, który pozostał w mych wspomnieniach
Zawsze dodaje mi odwagi

Powróćmy do tego jeszcze raz
Jestem pewna, że tym razem wszystko będzie dobrze
Zawsze będę się śmiać obok ciebie…
Przy tobie…

Gdzie teraz jesteś i co teraz robisz?
Czy jesteś tam gdzie niebo ciągle trwa?
Czy będziesz tu i uśmiechniesz się jak zawsze?
Teraz proszę tylko o to

Gdzie teraz jesteś i co teraz robisz?
Czy jesteś tam gdzie niebo ciągle trwa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz