26 kwietnia 2009

Magic Knight Rayearth, IM Umi "Setsunakute"



"Ponieważ jestem samotna"
Wykonawczyni: Konami Yoshida (Umi Ryuuzaki)



Murasakino hakanai yoru no kaze
Anata wo omou tabi suketeku toikitachi
Kanashikute nagashita namidasae
Anatani meiwakuni naruyonakiga shitekuruno

Setsunaku kurushii muneno omoiga
Kanau hazuno naikotowa shitteru

Dekirunara watashino kono omoi
Fukai umini shizume shizukani dakitsuzuketai

Tsugerarezu sonomama owaru koi
Soredemo oikakeru ushirosugata to koe
Konomamade owattemo mou nidoto
Aenai kono omoi kienaiwashinai keredomo

Setsunaku togireru koeto chigireru kokoro
Ieru hazunaito shitteru
Hitoridake tsubuyaku anatano na
Namida afurerunowa setsunakute tada setsunakute

Hitoridake tsubuyaku anatano na
Namida afurerunowa setsunakute tada setsunakute

***

Mknące fioletowe wiatry wiejące w nocy...
Przeźroczyste westchnienia za każdym razem gdy o tobie myślę...
Nawet łzy, które uroniłam ze smutku
czuję, że nawet one będą dla ciebie przykre

Uczucia w mym sercu samotności i bólu
wiedzą, że moje pragnienie nie doczeka się spełnienia

Gdybym mogła wzięłabym to pragnienie
i wrzuciła je do głębokiego oceanu, objęła je delikatnie na zawsze

Miłość, która kończy się bez wyznań...
Ale ja nadal podążam za twoim głosem, za tobą
Może to się tak skończy, a ja nigdy więcej
cię nie zobaczę... ale to uczucie może pozostać we mnie na wieki

Głos niknący z samotności i serce rozrywające się na dwoje...
Wiem, że nie mogę wypowiedzieć
szeptem twego imienia dla samej siebie
Samotnie jest być mokrą od łez... tak samotnie

... szeptem twego imienia dla samej siebie
Samotnie jest być mokrą od łez... tak samotnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz