11 kwietnia 2009

Ouran Koukou Host Club, IM Kyouya "Tsumetai Yoru"


"Zimna Noc"
Wykonawca: Matsukaze Masaya jako Ootori Kyouya




tsumetai yoru no tsuki akari ni terasarete
utsushi dasareru machi no kage ni kakureta

shinjirareru mo no nante mou
nani hitotsu naito
yuki kau hitogomi no naka
MONOKURO no sekai ni
unazuite ita keredo

kizuitanda kimi no kotoba de
ashimoto ni yorisou hana hitotsu

ushinatte mo
kowakunantenaito
iikikasu youni
aruki dashita

shizukesadake ga
boku no mune wo umetsukushi
nozomu koto nado
shirazu ikitekitanoni

utagau koto no imi sae mo
mou wakaranakute
yugandeku machi no naka ni
tadashisa wo kanji
nagasarete ita keredo

kizuitanda
kimi no kotoba de
ashimoto ni yourisou
hana hitotsu

ushinatte mo
kowakunantenaito
iikikasete mo
toki wa susumu…

kizuitanda
kimi no kotoba de
ashimoto ni yourisou
hana hitotsu

***

Zalany księżycowym blaskiem w zimną noc
Chowam się w cieniach rzucanych przez miasto

Myśląc, że nie istnieje choćby jedna rzecz,
W którą mógłbym wierzyć
W mijającym mnie tłumie
W jednobarwnym świecie
Spuściłem głowę

Gdy mówiłaś zauważyłem
Pojedynczy kwiat pomiędzy moimi stopami

Tak jakby pokazać,
Że nie boję się
Nawet gdy kogoś stracę,
Poszedłem naprzód

Jedynie z ciszą
Wypełniającą serce
Żyłem do teraz
Nie wiedząc czym są pragnienia

Nawet nie rozumiem już
Co znaczy wątpić
Czułem, że zniekształcone miasto
Takie właśnie powinno być
Fala porwała mnie lecz --

Gdy mówiłaś
Zauważyłem
Pojedynczy kwiat
Pomiędzy moimi stopami

Nawet jeśli powiem sobie,
Że nie będę się bał
Gdy kogoś stracę
Czas popłynie dalej

Gdy mówiłaś
Zauważyłem
Pojedynczy kwiat
Pomiędzy moimi stopami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz