13 kwietnia 2009

One Piece, IM Zoro "Spirit of Zoro"



"Dusza Zoro"
Wykonawca: Kazuya Nakai jako Roronoa Zoro



Sono shunkan, toki ga tomaru...

Kodou dakega hibiiteiru, yami o miteiru
Nanimo todokanu hodo, takami o niranderu

Mikazuki Yoru Mune ni sasaru tsumetai oto ni
Subete sasageru

Ichi Erabareta otoko-tachi no
Ni Tatakai ga aru no darou
San Sono inochi o kaketa...
Tamashii no sakebi

Ugokaserenu mono Kaerarenai mono
Kokoro no oku ni nagi, inukareta SPIRIT
Mada mienai mono Yagate shiru mono
Ha o hashiru kaze, mekakushi no SPIRIT

Niku o kirase hone o tatte senaka ni omou
Itami kanjinu hodo, tsuyoki mono e no uta

Kawaki, ikari, yakusoku shita tooi chikai ni
Tadori tsuku made

Ichi Yuzurenai otoko-tachi no
Ni Tatakai ga aru no darou
San Sono hokori o kaketa...
Tamashii no honoo

Se o muketara mou Haiboku to onaji
Kokoro no oku ni mada, moetagiru SPIRIT
Kono saki ni darega Matteiyou to...
Yami o watarou, mekakushi no SPIRIT


***

W takich momentach czas się zatrzymuje...

Słyszę wyłącznie bicie swego serca, nie widzę nic oprócz ciemności
Nic nie może się zbliżyć; zawsze zachowuję czujność

Nowy księżyc, wieczór, lodowaty głos przeszywa mi pierś
Poświęcę wszystko

Raz - Ci, którzy zostali wybrani
Dwa - walczyłem z nimi
Trzy - świadomy, że mogę stracić życie...
Krzyk mojej duszy

Te rzeczy bez możliwości ruchu, te zawsze bez zmian
Spokój mego serca, niezniszczalny duch
To czego nie można teraz zobaczyć, to co wkrótce stanie się jasne
Wiatr pomiędzy ostrzami, ukryty duch

Czuję ostrze na plecach; przebija się przez ciało do kości
Nie czuję bólu, pieśń dla silnej osoby

Jałowość, gniew, wszystko dla dawno złożonej przysięgi
Póki jej nie wypełnię

Raz - Ci, którym nie wolno się poddać
Dwa - walczyłem z nimi
Trzy - za każdym razem ryzykowałem honor
Płomień mojej duszy

Jeśli nie podejmę wyzwania to tak jakbym przegrał
ale ciąglę z sercem, płonący duch
Ktokolwiek tam czeka...
Przekroczę ciemność, ukryty duch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz