25 kwietnia 2009

Axis Powers Hetalia, IM Włochy Płn. "O-oyu wo hito wakashi shiyou!"


"Zagotujmy wodę!"
Wykonawca: Daisuke Namikawa jako Włochy Północne
Romaji i angielskie tłumaczenie: halcyonjazz z Hetalia Community



"nee, ore no kimochi... kiite kureru? ore, suggoku... suggoku suki nan'da... pasuta ga!"

ore wa pasuta ga daisuki sa!
iwarenakutatte wakarutte?

demo ne nandomo iitain'da
datte hontou ni suki dakara

kono sekai wa totte okino
kona to mizu de dekiteiru!

bonyari sora wo nagametara, bokkari ukabu makaroni
yukkuri ajiwau shiawase, saa o-oyu wo hito wakashi shiyou!

"chotto tsukaretara sa, karuku pasuta demo tabete nonbiri shiyou yo~"

ore no genki no minamoto
duramu semorina hyaku paasento

iyana koto atte mo, ki ni shinai
asu e no pawaa appu ni hyaku paasento

tomato no hako no yousei wa (hwaa! boku wa tomato no hako no yousei da yo!)
naki no soosu ni henshin da!

haretara ai ni ikou, omoi ga kasanaru rabiori
kimi no egao ga mitai kara, saa o-oyu wo hito wakashi shiyou!

futari de sora wo nagametara, yozora ni kagayaku suterrine
manten no hoshi ni kakomarete, saa o-oyu wo hito wakashi shiyou!

pasuta pasuta pasuta pasuta pasuta
pasuta pasuta pasuta pasuta pasuta
pasuta pasuta pasuta pasuta pasuta, yay!

***

"Hej, to uczucie wewnątrz mnie... posłuchasz mnie, prawda? I mojej ogromnej... OGROMNEJ miłości... do pasty!!"

Bo wiesz, ja uwielbiam pastę!
Nie rozumiesz co mam na myśli?

A ja chcę powtarzać to wciąż i wciąż
Bo tak strasznie ją kocham!

Świat stworzony jest
Z drogiej mąki i wody!

Gdy wpatruję się w puste niebo widzę płynące po nim macaroni
Ta radość z wolnego delektowania się smakiem... No chodź, zagotujmy wodę!

"Zmęczyłem się trochę... odprężę się przy porcji pasty~"

Źródło mej energii!
100% durum semoliny*

Jeśli nie czuję się najlepiej - nie martw się
Jutro moja moc sięgnie 200%

Wróżka z pudła na pomidory (E - to ja jestem wróżką z pudła na pomidory!)
Zmieni te łzy w sos!

Gdy przestanie padać pójdę odwiedzić swego przyjaciela - przywołamy wspomnienia przy ravioli
Bo chcę zobaczyć twój uśmiech... No chodź, zagotujmy wodę!

Gdy oboje patrzymy w górę na nocnym niebie dostrzegamy błyszczącą gwiazdeczkę
Zakreśl w kółko idealną gwiazdę... No chodź, zagotujmy wodę!

Pasta, pasta, pasta, pasta, pasta
Pasta, pasta, pasta, pasta, pasta
Pasta, pasta, pasta, pasta, pasta, yay!

***

* Made some research... durum = rodzaj pszenicy. Semolina to mąka robiona z tego zboża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz