13 kwietnia 2009

One Piece, IM Zoro&Usopp&Sanji "Sekaiichi no Otoko to Yobareru Tame ni"


"Dla tytułu Najwspanialszego Mężczyzny na Świecie"
Wykonawcy: Kazuya Nakai (Roronoa Zoro), Kappei Yamaguchi (Usopp), Hirata Hiroaki (Sanji)



(ZORO)
Sagashitsuzukeru no wa motto
Ore ga tsuyoku nareru shunkan
Akai himei ga ude o mune o nagarekittara
Yatte kuru no sa
Kanata de hikaru kioku to tomo ni...


Sekaiichi no otoko to yobareru tame ni
Daikengou o chikatta tomo ni

(SANJI)
Sagashitsuzukeru no wa kitto
Subete no ao o nomikonda umi
Tatakau aite nara ORE no ashi de juubunsugiru
Ore no ryoute wa
Umai ryouri o kuwaseru tame ni...

Sekaiichi no otoko to yobareru tame ni
Ore ni subete o oshieta yatsu ni

(USOPP)
Sagashitsuzukeru no wa sou sa
Dare no mimi ni mo todoku hokori
Yasopp no musuko otogibanashi mitai ni kiiteta
Tashikameru no sa
Hokori takaki idai na senshi

Sekaiichi no otoko to yobareru tame ni
Ore ga ore de aru, sono tame ni

BE A REAL MAN. ALL FOR WHAT? ALL FOR ME

BE A REAL MAN. ALL FOR WHAT? ALL FOR ME

***

(Zoro)
To, czego szukam
to moment, w którym stanę się silniejszy
Gdy krzyk przechodzi
przez moją rękę i pierś
Przywodzi wraz ze sobą wspomnienie błyszczące w oddali

By być nazywanym Najwspanialszym Mężczyzną na Świecie
Dla dziewczyny i przysięgi złożonej z nią

(Sanji)
To, czego szukam
to najprawdopodobniej ocean wypełnionego całym błękitem tego świata
Moje nogi wystarczą do walki
Moje dłonie
istnieją, by przygotowywać dobre jedzenie

By być nazywanym Najwspanialszym Mężczyzną na Świecie
Dla człowieka, który nauczył mnie wszystkiego

(Usopp)
To, czego szukam, to oczywiście
Wielkość i duma, która dosięga każdego
Jestem synem Yasoppa; słyszałem o tym wiele historii
Teraz stoję tu, by to udowodnić:
Istnienie Dumnego Odważnego Wojownika

By być nazywanym Najwspanialszym Mężczyzną na Świecie
Dla siebie, by być sobą; to się liczy

(Razem)
Bądź prawdziwym mężczyzną. Wszystko dla kogo? Wszystko dla mnie.
Bądź prawdziwym mężczyzną. Wszystko dla kogo? Wszystko dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz