13 kwietnia 2009

One Piece, IM Vivi "Wish Upon a Star"



"Życzenie dla spadającej gwiazdy"
Wykonawca: Misa Watanabe jako Nefertari Vivi



Me o tojite IMAGINATION furu kaiten
Donna ni hanaretetatte
Kono onaji sora no shita
Ima sugu, ima sugu, ai ni yukou!
Ne, Carue?

Matsuge no senaka de sabaku o watari
Kun-fu-jugon to gachinko de
Yoru no shijima o isogimashou

WISH UPON A STAR
Umi ni bouken ga aru you ni
WISH UPON A STAR
Sora ni seiza o tsukurimashou
WISH UPON A STAR
Itsuka honto ni aeru made
Ookina egao de arimashou

Omoide ni mata SIMULATION mado zenkai
Donna ni mayonaka datte
Kono onaji sora no shita
Ima sugu, ima sugu, aitaku naru
Ne, Carue?

Warusagi ni datte nusumenai hodo
Bananawani-kyuu no aijou de
Itsumo anata o sagashimashou

WISH UPON A STAR
Umi ni hikari ga sasu you ni
WISH UPON A STAR
Yoru wa daremo yume o mimashou
WISH UPON A STAR
Itsuka dokoka de aeru made
Ookina egao de arimashou

WISH UPON A STAR
WISH UPON A STAR
Itsuka honto ni aeru made
Ookina egao de arimashou

***

Zamknij oczy - zobaczysz bardzo dokładną iluzję
Nieważne ile kilometrów nas dzieli
Pod tym niebem
Teraz, teraz pójdę się z tobą zobaczyć!
Prawda, Carue?

Przemierzałam pustynię na grzbiecie Matsuge
Widziałam poważne zawody diugoni* Kung-Fu
Pośpieszmy się w tej nocnej ciszy

Mam życzenie dla gwiazdy;
to tak jakbym znów przeżywała morską przygodę
Mam życzenie dla gwiazdy
stwórzmy na niebie własną konstelację
Mam życzenie dla gwiazdy
Póki nie spotkamy się naprawdę
uśmiechajmy się szeroko

Kolejny zlepek wspomnień; szeroko otwarte okno
Ponieważ nawet w śmiertelną ciszę nocy
pod tym niebem
Teraz, teraz, chyba chcę znów cię zobaczyć.
Prawda, Carue?

Nie mogłam nawet ukraść
Z miłością klasy Bananawani
Będę cię zawsze szukać

Mam życzenie dla gwiazdy;
ona jest jak światło na oceanie
Mam życzenie dla gwiazdy;
Noc opiekuje się snami śpiących
Mam życzenie dla gwiazdy;
Póki się gdzieś nie spotkamy
uśmiechajmy się szeroko

Mam życzenie dla gwiazdy
Mam życzenie dla gwiazdy
Póki rzeczywiście się nie spotkamy...
...uśmiechajmy się szeroko


***

*"Dugong" znaczy tyle co "krowa morska'. Ale w zoologicznym słowniku jest nazwa "diugoń" co brzmi raczej lepiej, przynajmniej w moim odczuciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz