14 kwietnia 2009

D.N.Angel, ED3 "Caged Bird"


Tytuł: Caged Bird (Ptaszek w klatce)
Wykonawca: Shunichi Miyamoto




takaku tono kurai tonde iittara
haruka tooku no kimi ga mienaku narumo

hitomi soraseba nakuni naru no kamo shirenai
demo itsumo dokokade mitsumete itai

wasureru koto nante deki wa shinai kara
nasu subemo naku sora wo miageteru dake
marude ka kono naka no chiisana tori no youni
mado wo sagashite atemonaku samayotte iru

ima sugu ni aitai kimi ga suki dakara
kizutsuku koto ga kowakute nigetai kedo
mienai shigarami ni tsubasa torawarete mo
soredemo kimi wa kanashii hodo taisetsu na hito...

***

Jak wysoko muszę wzlecieć,
jak daleko, by cię już widzieć?

Jeśli odwrócę wzrok, może poczuję się lepiej.
Ale chcę zawsze na ciebie patrzeć skądś.

Bo nie ma sposobu bym mógł cię zapomnieć.
Jestem bezradnym, po prostu gapię się w niebo.
To tak jakbym był malutkim ptaszkiem w klatce,
Szukającym okna, błąkającym się bez celu.

Chcę cię teraz widzieć bo cię kocham,
Nawet jeśli chcę uciec bo boję się, że mnie zranisz.
Nawet jeśli moje skrzydła skuwają niewidzialne okowy
Ciągle jesteś dla mnie tak cenny, że to mnie smuci…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz